Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Har skrevet her før, litt lenger nede på siden,ang et forferdelig brudd. Nå lurer jeg på om noen som har greie på Borderline eller psykopater kan forklare meg. For 2 uker siden ble det altså slutt med kjæresten og meg. Det ble slutt fordi jeg sa klart i fra om hvordan jeg ikke ville ha det mer. Det tålte han ikke, og gjorde det impulsivt slutt med meg der og da. Etter dette har han ringt og lagt igjen en beskjed på min svarer som var så grusom og utagerende, og han la ut om hvor lykkelig han var etter å ha blitt fri fra meg (dette var 3 dager etter bruddet). Han har ikke fått respons på den meldingen. Ei heller har jeg tatt tlf når den har ringt i ettertid, for det har den gjort. Hver dag har han ringt. Nå er det 2 uker siden, og han ringer fremdeles noen ganger daglig. Men bare på hjemmetelefonen. Han ringer ikke på mobilen, for der vet han vel at jeg kan se hvem som ringer. Og hjemme har jeg fått display, men det vet han ikke. Men det forundrer meg likevel. Han kunne ringt jobben. Der har jeg ikke display. Hva er det som skjer? Hvorfor ringer han så mye? Han sender ikke sms heller, bare ringer og ringer hjemme. Forstår ikke hva som skjer i hans hode... ps. usikkert om han har borderline eller er psykopat. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58763-tror-han-har-borderlinehva-skjer-i-hodet-hans-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tod Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 En psykopat er en som drives av ekstrem egoisme - så lenge hans behov tilfredsstilles er det ikke så farlig med andres. Er ofte svært manipulativ. Er man borderline, har man et ustabilt følelsesliv med store svingninger, man har gjerne en uklar og omskiftelig identitet og man har en tendens til å se ting i svart/hvitt - dvs. elske noe(en) den ene dagen og hate det samme neste. At eksen din stadig vekk ringer deg, er kanskje ikke noe sunnhetstegn mht. hans psykiske modenhet, men det trenger ikke å bety at han er psykopat eller borderline heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58763-tror-han-har-borderlinehva-skjer-i-hodet-hans-n%C3%A5/#findComment-250577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.