monli Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Jeg har en stor kul på høyre side av høyre bryst og mange små og mellomstore kuler i begge bryst. Hva kan dette være? Det er tre mnd siden jeg sluttet å amme, og to måneder siden jeg sluttet å pumpe meg. Den store kulen i høyre bryst gjør tidvis vondt. Hadde ikke en enste brystbetennelse da jeg ammet. Tenker mye på disse kulene da min svigerinne i fjor sommer fikk vite at hun hadde lymfekfreft. Hun gikk bare til legen for å sjekke en kul hun hadde fått på halsen. Til opplysning er jeg 26 år, og har ett barn som nå er 9 mnd. 0 Siter
Ragnhild Alquist, Helsesøster Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Kjære monli. Ultralyd eller røntgenundersøkelser kan gi deg svar på dette. Ikke bruk energi på å bekymre deg, men ta kontakt med legen din for å få det avklart. Kuler i brystene selv under ammeperioden bør undersøkes dersom de ikke blir mindre eller borte etter at barnet har diet. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Jeg sluttet å amme førstemann ganske brått pga sykdom. Jeg fikk flere kuler i spesiekt det ene brystet, som var der ganske lenge før de gradvis ble borte, jeg tror det tok to-tre måneder, men husker ikke nøyaktig... Disse kulene var litt ømme husker jeg, derfor regnet jeg med at det kom av at jeg hadde sluttet amminga for brått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.