guttenmin Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei Salina. akk for innlegget. Trist å høre at dere også mistet den første. Det har nok vært noen tunge måneder for dere også. Vi prøvde i 2 år før jeg ble gravid. Derfor var gleden stor når det endelig skjedde. Jeg ble gravid uten hjelp. Skal nå henvises for å få kunstig befruktning men det tar lang tid i disse ferietider. Først skal jeg inn til legen deretter til gynokologen og dereetter blir jeg henvist videre. Totalt blir ventetiden på ca 8 måneder. Det blir noen lange måneder. Får håpe at jeg blir gravid på naturligvis før dette. Du får også ha lykke til. Det var ekstra hardt på jobben idag. En jeg har jobbet smmen med fikk en sønn 10 uker fortidlig. Hun var på besøk og viste bilder av sønnen sin. Han veide kun halvparten av det sønnen min veide. Selv om jeg er glad på hennes vegne føles det litt urettferdig. Jeg vet at jeg ikke burde tenke slik, men det er vanskelig. Håper på en bedre tid framover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58938-tittel-mangler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.