Gå til innhold

(Tittel mangler)


guttenmin

Anbefalte innlegg

Hei Salina. akk for innlegget. Trist å høre at dere også mistet den første. Det har nok vært noen tunge måneder for dere også. Vi prøvde i 2 år før jeg ble gravid. Derfor var gleden stor når det endelig skjedde. Jeg ble gravid uten hjelp. Skal nå henvises for å få kunstig befruktning men det tar lang tid i disse ferietider. Først skal jeg inn til legen deretter til gynokologen og dereetter blir jeg henvist videre. Totalt blir ventetiden på ca 8 måneder. Det blir noen lange måneder. Får håpe at jeg blir gravid på naturligvis før dette. Du får også ha lykke til. Det var ekstra hardt på jobben idag. En jeg har jobbet smmen med fikk en sønn 10 uker fortidlig. Hun var på besøk og viste bilder av sønnen sin. Han veide kun halvparten av det sønnen min veide. Selv om jeg er glad på hennes vegne føles det litt urettferdig. Jeg vet at jeg ikke burde tenke slik, men det er vanskelig. Håper på en bedre tid framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...