Gjest usikker Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei! Håper noen kan angi sånn ca.hvor mange kalorier jeg får i meg i løpet av en dag når jeg spiser dette: Frokost:1tine iskaffe+6ryvita-knekkebrød+1tomat Lunsj: 3ryvita+1tomat+1eple+1yoplait yoghurt 0,1%fett Middag: 1boks tunfisk i vann+grønnsaker(frossen grønnsaksblanding som jeg koker) Kvelds: Det samme som lunsj Hvor mange kalorier er dette ca? Jeg er jente,22år,162cm,trener litt med vekter+jogger/går 8km hver dag. Har jeg noen sjangs til å gå ned i vekt da,eller må jeg spise mindre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Passer bedre til matforumet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anders Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 nei mindre skal du ikke spise. du kan eventuellt fordele dette over fem måltider i stedet, men det er ikke så nøye. dette skal du fint gå ned av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.