Gå til innhold

Hva skjer med huden ved slanking?

Gjest slankern

Anbefalte innlegg

Gjest slankern

Jeg har veldig lyst til å slanke meg, men jeg er litt beskymret over å få slapp hud. Hva må jeg gjøre for å unngå det ved et eventuelt vekttap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest åpent forum

Spis en ss jomruolivenolje på fastende mage hver morgen, drikk mye vann og smør deg inn med en god krem hver dag.

amiga, var det slik du fikk bilringene?

takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amiga, var det slik du fikk bilringene?

takk for tips!

Bilringene har nok ikke noe med huden å gjøre, ser de bare når jeg sitter da, jeg har nok vært alt for sløv med situps! Det tipset jeg skrev hørte jeg på et helseprogram på TVn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sossi

om du slanker deg på riktig måte (dvs ikke raser ned flere kg i uka) vil kroppen få tid til å trekke huden sammen igjen. Det er vel også bedre med litt hud enn mye fett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åpent forum

Bilringene har nok ikke noe med huden å gjøre, ser de bare når jeg sitter da, jeg har nok vært alt for sløv med situps! Det tipset jeg skrev hørte jeg på et helseprogram på TVn!

kult da! skal prøve det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...