Gjest slankern Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har veldig lyst til å slanke meg, men jeg er litt beskymret over å få slapp hud. Hva må jeg gjøre for å unngå det ved et eventuelt vekttap? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Spis en ss jomruolivenolje på fastende mage hver morgen, drikk mye vann og smør deg inn med en god krem hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åpent forum Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Spis en ss jomruolivenolje på fastende mage hver morgen, drikk mye vann og smør deg inn med en god krem hver dag. amiga, var det slik du fikk bilringene? takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 amiga, var det slik du fikk bilringene? takk for tips! Bilringene har nok ikke noe med huden å gjøre, ser de bare når jeg sitter da, jeg har nok vært alt for sløv med situps! Det tipset jeg skrev hørte jeg på et helseprogram på TVn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sossi Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 om du slanker deg på riktig måte (dvs ikke raser ned flere kg i uka) vil kroppen få tid til å trekke huden sammen igjen. Det er vel også bedre med litt hud enn mye fett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åpent forum Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Bilringene har nok ikke noe med huden å gjøre, ser de bare når jeg sitter da, jeg har nok vært alt for sløv med situps! Det tipset jeg skrev hørte jeg på et helseprogram på TVn! kult da! skal prøve det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.