Gjest slankern Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hvor kan man få hjelp til å slanke seg uten at det koster så mye penger. Jeg trenger hjelp til å legge om kostholdet (unngå søtsaker og fet mat) og begynne å trene mer, men jeg greier det ikke på egenhånd. Jeg har ikke råd til å betale mye penger for slankekurs alla Grete Roede. Jeg har forresten gått på det en gang, men syntes det ble helt feil, da man måtte veie og telle kalorier hele tiden. Da mistet jeg helt lysten til å slanke meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenning Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Prøv Homøpat Sørensens meny, den virker hvis du har karakter til å gjennomføre, det er tre tidsrammer du kan prøve, du får spise mye god mat men må begrense typen og eller spise lite og ofte. Kjenner to som har testet den nå med med resultat 10 og 15 kilo på noen uker. en kilo første døgn. pris pakke 295. Men man må være motivert for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sossi Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 jeg har selv prøvd omtrent alle slankemetoder som finnes tror jeg. Har vært overvektig i flere år, men nå har jeg gått ned 8 kilo på grete roede kurs. Jeg mener selv at det er verdt pengene, for tilsammen har jeg nok brukt mer penger på ubrukelige metoder enn jeg gjør her. Det blir også hva man gjør det til ang. veieing... Jeg veide kun første ukene, nå etter to mnd husker og vet jeg hva jeg trenger og jeg spiser også godteri innimellom uten at det gjør noe. Så mitt råd er å spare penger til du har råd til å gå på grete roede, og gi det en sjanse til. Jeg er et levende bevis på at det faktisk funker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest surfina Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Prøv Homøpat Sørensens meny, den virker hvis du har karakter til å gjennomføre, det er tre tidsrammer du kan prøve, du får spise mye god mat men må begrense typen og eller spise lite og ofte. Kjenner to som har testet den nå med med resultat 10 og 15 kilo på noen uker. en kilo første døgn. pris pakke 295. Men man må være motivert for det. Et sted hvor man kan få hjelp til å slanke seg kan være hos legen sin. Det er jo så og si gratis. De vet som oftest mye om kosthold, og det er ikke ofte ikke så mange justeringer som skal til. Ellers så kan du jo skrive et innlegg her om hva du spiser, så vil jeg og sikkert mange andre komme med gode råd. Jeg har selv gått ned 16 kg helt på egenhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankern Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Et sted hvor man kan få hjelp til å slanke seg kan være hos legen sin. Det er jo så og si gratis. De vet som oftest mye om kosthold, og det er ikke ofte ikke så mange justeringer som skal til. Ellers så kan du jo skrive et innlegg her om hva du spiser, så vil jeg og sikkert mange andre komme med gode råd. Jeg har selv gått ned 16 kg helt på egenhånd. Jeg skriver ned alt jeg spiser og vet godt hva jeg bør kutte ut, men så er det det å gjøre det da. Nå er jeg i såfall motivert. Har gått ned 2 kg. Ble veldig glad da jeg veide meg i dag. Heretter skal jeg kutte ut alle fete og søte matvarer "because I am worth it!". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melaisa Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Du kan jo ta deg en tur hit http://www.slankere.com/ og motivere/bli motivert av andre i samme situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg skriver ned alt jeg spiser og vet godt hva jeg bør kutte ut, men så er det det å gjøre det da. Nå er jeg i såfall motivert. Har gått ned 2 kg. Ble veldig glad da jeg veide meg i dag. Heretter skal jeg kutte ut alle fete og søte matvarer "because I am worth it!". Har du problemer med motivasjonen kan du lese "bli positiv"-bøker. Bøker som hjelper deg til å tenke annerledes. Jeg har ikke erfaring med et selv, men ei venninne av meg ble veldig motivert av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.