Gå til innhold

Fastpris


Gjest kitti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CyberCity er vel de rimeligste, men dekker ikke hele Norge.

http://www.cybercity.no/produkter/fastpris/

Har CyberCity nå, men det tar jo 110år vær gang jeg skal logge meg inn jo...Hadde tele2 før og da gikk det så grei som bare det! Jeg får meldingen: feilbrukernavn eller passord, kan ikke opprette forbindelse osv. Brukernavnet og passordet er RIKTIG! Etter 20-40 ganger på "logg inn" knappen så er jeg endelig på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har CyberCity nå, men det tar jo 110år vær gang jeg skal logge meg inn jo...Hadde tele2 før og da gikk det så grei som bare det! Jeg får meldingen: feilbrukernavn eller passord, kan ikke opprette forbindelse osv. Brukernavnet og passordet er RIKTIG! Etter 20-40 ganger på "logg inn" knappen så er jeg endelig på nettet...

Javel, her jeg bor er alt iorden med CC nå, etter at det var litt problemer i April når de startet opp. Mulig det har noe å si om det er modem eller ISDN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har CyberCity nå, men det tar jo 110år vær gang jeg skal logge meg inn jo...Hadde tele2 før og da gikk det så grei som bare det! Jeg får meldingen: feilbrukernavn eller passord, kan ikke opprette forbindelse osv. Brukernavnet og passordet er RIKTIG! Etter 20-40 ganger på "logg inn" knappen så er jeg endelig på nettet...

Og hver gang du trykker "connect", så koster det deg ca. 40 øre i ny oppringnging? Det var ihvertfall det som skjedde med meg hos Tele2. Halve regningen bestod av oppkoplinger på under ett minutt, og gjorde surfingen 3 ganger så dyr som den burde være. Jeg gav opp til slutt, og skaffet meg kabelmodem fra UPC.

Problemet ser ut til å dukke opp hos de som bruker 56Kbit modem. Det kan være at dårlig kvalitet på telefonlinja er årsaken. På høyhastighets-modem gjøres så mange triks og knep for å få opp hastigheten, at de er avhengig av god linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...