Gjest muslitusli Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hvor får man tak i riskli? ser den på mange GI-lister, men finner den ikke i butikken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene3~dulcina Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 ja jeg har lest at riskli har det lavest glykemisk indeks også, derfor bestilte jeg riskli fra usa noen år siden. Det finnes ikke i Norge, jeg lettet i alle helsekost butikkene. det smaker pyton, jeg bestilte og fikk ikke spiste mer enn noen suppeskjer og kastet resten av greie i søpla. det er ikke verdt å bry seg om den, det er en type mat som bare brukes med å tilsette en skje på bakeverk eller slik, det er ikke mat som man kan spise akkurat som hvetekli . jeg kjøpt i denne site: http://www.nutri-rice.com/story.html men jeg garantere at det er ikke verdt, riskli smaker rett og slett vondt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.