Gjest -Sander_ Skrevet 18. juni 2002 Skrevet 18. juni 2002 Har en rettsak gående, og jeg lurer på om det går an å få utskrift fra Netcom som viser innhold i meldingen..? Hvor langt bak i tid kan man evt. få utskrift fra..? Hvilken tyngde har slike bevis..? Må rekke bussen til jobben, men håper det er gode svar når jeg logger meg på i kveld ) 0 Siter
Gjest Maia Skrevet 18. juni 2002 Skrevet 18. juni 2002 Tror sms blir slettet etter 6 mnd eller noe (eller var det 2 år....??). Bevistyngden må du nok snakke med advokaten din om... 0 Siter
conan Skrevet 18. juni 2002 Skrevet 18. juni 2002 Kanskje det er enklere å spørre Netcom direkte om dette? 0 Siter
piperill Skrevet 18. juni 2002 Skrevet 18. juni 2002 De kan vel gi deg utskrift på at du har mottatt en sms på gjeldende tidspunkt (tror de lagrer info i 6 mnd), men de kan ikke på noen måte vise til innholdet. De kan bare bekrefte at det ble sendt/ mottatt meldinger. Desverre! Lykke til 0 Siter
Line Skrevet 18. juni 2002 Skrevet 18. juni 2002 Tror sms blir slettet etter 6 mnd eller noe (eller var det 2 år....??). Bevistyngden må du nok snakke med advokaten din om... Sms som ikke ligger lagret på telefonen kan vel ikke brukes som bevis? Synes å huske de prøvde å spore slikt i den der Gry Hossein-saken, men der kom de iallefall ingen vei. Men for all del - hvorfor ikke ringe Netcom og spørre? Er det VIRKELIG prekært, så kan det jo hende de har sine avanserte måter å gjøre det på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.