ahg Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Min mamma og pappa: * ventet lengselsfullt på meg i to år * gjennomgikk lange intervjuer, uanmeldte besøk fra sosialkontoret og dybdeundersøkelser for å få meg * fikk bekjente, familiemedlemmer og arbeidsgivere til å skrive attester og bekreftelser på at de ville være de rette foreldrene for meg * fortalte meg fra jeg var bitteliten den spennende historien om da de hentet meg, på en slik måte at jeg følte meg utvalgt og spennende * elsket meg og passet på meg gjennom hele oppveksten, slik at jeg aldri har tvilt på min egen verdi * håndterte en kjip og opprørsk fjortis med største mulige stoiske ro, uansett hvor slem jeg var * tok meg med til adopsjonskontoret da jeg ble 18 år for at jeg skulle få høre om bakgrunnen min, selv om de var livredde for hva som kom til å skje * lot meg reise ut i verden etter gymnaset og vinket tappert til meg - og har først mange år etter fortalt at de gråt hver kveld fordi de savnet meg, men ikke ville ødelegge min glede over å være i utlandet * har alltid åpne armer for meg uansett hvor gammel jeg blir * er blitt venner i tillegg til foreldre nå som vi er voksne, slik at vi kan sitte og drikke rødvin utover natta sammen og skravle * er verdens beste besteforeldre for sønnen min og fulgte svangerskapet mitt med intens fryd ...og så påstår noen at de ikke er "ekte" foreldre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60088-hvor-ekte-er-adoptivforeldre/page/2/#findComment-264930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yoggi Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Min mamma og pappa: * ventet lengselsfullt på meg i to år * gjennomgikk lange intervjuer, uanmeldte besøk fra sosialkontoret og dybdeundersøkelser for å få meg * fikk bekjente, familiemedlemmer og arbeidsgivere til å skrive attester og bekreftelser på at de ville være de rette foreldrene for meg * fortalte meg fra jeg var bitteliten den spennende historien om da de hentet meg, på en slik måte at jeg følte meg utvalgt og spennende * elsket meg og passet på meg gjennom hele oppveksten, slik at jeg aldri har tvilt på min egen verdi * håndterte en kjip og opprørsk fjortis med største mulige stoiske ro, uansett hvor slem jeg var * tok meg med til adopsjonskontoret da jeg ble 18 år for at jeg skulle få høre om bakgrunnen min, selv om de var livredde for hva som kom til å skje * lot meg reise ut i verden etter gymnaset og vinket tappert til meg - og har først mange år etter fortalt at de gråt hver kveld fordi de savnet meg, men ikke ville ødelegge min glede over å være i utlandet * har alltid åpne armer for meg uansett hvor gammel jeg blir * er blitt venner i tillegg til foreldre nå som vi er voksne, slik at vi kan sitte og drikke rødvin utover natta sammen og skravle * er verdens beste besteforeldre for sønnen min og fulgte svangerskapet mitt med intens fryd ...og så påstår noen at de ikke er "ekte" foreldre? Det er sant at " 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60088-hvor-ekte-er-adoptivforeldre/page/2/#findComment-269874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.