Gå til innhold

Hvor ekte er adoptivforeldre?


Gjest Bestemor

Anbefalte innlegg

Min mamma og pappa:

* ventet lengselsfullt på meg i to år

* gjennomgikk lange intervjuer, uanmeldte besøk fra sosialkontoret og dybdeundersøkelser for å få meg

* fikk bekjente, familiemedlemmer og arbeidsgivere til å skrive attester og bekreftelser på at de ville være de rette foreldrene for meg

* fortalte meg fra jeg var bitteliten den spennende historien om da de hentet meg, på en slik måte at jeg følte meg utvalgt og spennende

* elsket meg og passet på meg gjennom hele oppveksten, slik at jeg aldri har tvilt på min egen verdi

* håndterte en kjip og opprørsk fjortis med største mulige stoiske ro, uansett hvor slem jeg var

* tok meg med til adopsjonskontoret da jeg ble 18 år for at jeg skulle få høre om bakgrunnen min, selv om de var livredde for hva som kom til å skje

* lot meg reise ut i verden etter gymnaset og vinket tappert til meg - og har først mange år etter fortalt at de gråt hver kveld fordi de savnet meg, men ikke ville ødelegge min glede over å være i utlandet

* har alltid åpne armer for meg uansett hvor gammel jeg blir

* er blitt venner i tillegg til foreldre nå som vi er voksne, slik at vi kan sitte og drikke rødvin utover natta sammen og skravle

* er verdens beste besteforeldre for sønnen min og fulgte svangerskapet mitt med intens fryd

...og så påstår noen at de ikke er "ekte" foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest yoggi

Min mamma og pappa:

* ventet lengselsfullt på meg i to år

* gjennomgikk lange intervjuer, uanmeldte besøk fra sosialkontoret og dybdeundersøkelser for å få meg

* fikk bekjente, familiemedlemmer og arbeidsgivere til å skrive attester og bekreftelser på at de ville være de rette foreldrene for meg

* fortalte meg fra jeg var bitteliten den spennende historien om da de hentet meg, på en slik måte at jeg følte meg utvalgt og spennende

* elsket meg og passet på meg gjennom hele oppveksten, slik at jeg aldri har tvilt på min egen verdi

* håndterte en kjip og opprørsk fjortis med største mulige stoiske ro, uansett hvor slem jeg var

* tok meg med til adopsjonskontoret da jeg ble 18 år for at jeg skulle få høre om bakgrunnen min, selv om de var livredde for hva som kom til å skje

* lot meg reise ut i verden etter gymnaset og vinket tappert til meg - og har først mange år etter fortalt at de gråt hver kveld fordi de savnet meg, men ikke ville ødelegge min glede over å være i utlandet

* har alltid åpne armer for meg uansett hvor gammel jeg blir

* er blitt venner i tillegg til foreldre nå som vi er voksne, slik at vi kan sitte og drikke rødvin utover natta sammen og skravle

* er verdens beste besteforeldre for sønnen min og fulgte svangerskapet mitt med intens fryd

...og så påstår noen at de ikke er "ekte" foreldre?

Det er sant at "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...