Gjest leiogatterlei Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Har jobbet i en viss bransje i flere år. Blir ansatt i et selskap hvor det bare råder kokkelimonketilstander med en kjendisskurk i bresjen (det fikk jeg vite etter at jeg ble ansatt) Er nå bedt om å gå, sammen med to andre, som har sett oss lei på svinemakeriet, skjult bedrageri osv. Ingen saklig grunn m.m., skurkeadvokater. Vi har heldigvis en advokat på vår side som har tatt saken, men vi har ikke råd og de spekulerer i nettopp dette. Lenge siden jeg har vært doler, men hvilket inntrykk har folket av bransjen, av meglere, advokater i gråsonen....for jævlig...noen erfaringer...? (Hjelp) Føler meg kastet ut, tråkka på - og de håver inn - en kultur som stinker, med dulgte trusler om torpedoer til oppdrag de ikke får inn elllers osv....dette stinker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60090-desillusjonertmeglerbransjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.