Mizar Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Selvmordsbomberne er ikke desperate mennesker, de er hjernevaskede galninger i religiøs ekstase, fulle av hat, og med lovnad om 72 jomfruer og heltestatus i Paradis. Overalt i verden er det sult, krig, desparasjon, men svært lite selvmordsbombing, så dette er et fenomen som snevrer seg inn til å gjelde Midtøsten. Japsene hadde noe liknende i Stillehavskrigen, Kamikazee-flygerne, men de ble brukt opp, mer eller mindre. Dersom du har lyst til å lære noe om dette, gå inn på MIFF eller Dagen, der får du anledning til å diskutere med lille Ole, Tomm Arntsen fra BOF, Jeffrey Geiger m. fl. som sikkert kan lære deg litt om Midtøsten. Ha det bra Håper du sier dette bare for å provosere.... 0 Siter
ppunkyB Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Det var veldig som du stoler på representanter fra et land som Bush mener er en del av "Ondskapens Akse".... ;-) Med vennlig hilsen Jeg bare rettet på den misvisende informasjonen du ga i det forrige innlegget ditt 0 Siter
Sør Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Jeg bare rettet på den misvisende informasjonen du ga i det forrige innlegget ditt Og jeg påpeker at hverken jeg eller mange andre stoler på teokrater. Forøvrig påfallende hvor mange som forsøker å bruke den iranske stat som sannhetsvitne i denne saken. med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest InfiniteJustice Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Håper du sier dette bare for å provosere.... Hva er det du finner så provoserende da? Du er også velkommen til debatt på de nevnte sider, da jeg ikke tror doktoronline er stedet for å ta opp slike emner. 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Helt enig med deg. Disse guttene må ha det virkelig vondt, og de vil jo oss alle bare vel... http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=3&item=219955 Ja, det er gromkarer! ,.-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.