Gjest boxer Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hjelp!! Har akkuratt avslutten en kur på Voltaren tabletter og Orudis 2.5% gel. Smertene ble borte mot slutten av kuren men nå 5 dager etter endt kur er de like kraftige. Vondt på oversiden av hånd/håndledd og oppover underarmen spesielt når jeg gjør ting med undertak. ( tilogmed å bære middagstallerken er svin vondt). Legen jeg var hos trodde det kanskje var seneskjede betennelse. Det gjør også vondt når jeg knytter neven ( gjør da vondt i siden av fingerknokene) spesielt når jeg åpner neven etter den har vært knyttet en stund. Ringte alt av leger i bygda i dag og de greier ikke skaffe meg time før om en uke. HVA GJØR JEG??????? jeg er trenings narkoman og har ligget på 4-5 timer de siste tre ukene ( trening som ikke belaster hånden) mot normalt 12-18 timer trening jeg får blant annet ikke bokset og det er idetten jeg driver med så det kunne vært ønskelig og fått hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.