Gå til innhold

bh / bikini

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Var i frogner badet i dag jeg! da jeg skulle skifte gadd jeg ikke ta på håndkledet rundt brystene, så jeg tok på bh'n oppå bikinien, og så fikk jeg vikla av bikinien under da, man så ikke puppene eller noe! merka at en liten unge som så ut som at han gikk i 6.klasse eller noe sånt stirre på meg, og så plystra han!!! hva gamle (unge) er egentlig gutter når de begynner å synes at det er det samme å se en jente i bh, som det er å se en jente i bikini??? Kan skifter ett framfor en gutt i klassen min uten at han legger noe spesielt merke til det liksom, han går i 7.klasse (begynner i 8.) Jeg vet han elsker jenter, men han bryr seg ikke om han ser en i bh' men når de går i tanga i tillegg, da blir det noe annet.... men, men... hva er så stort med å se en jente i bh??? skjønner ikke det jeg... jæh, jæh....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60313-bh-bikini/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...