Gjest ellapella Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 "Privat område. Parkering av bobiler forbudt!" Håper noen kan hjelpe meg??? På forhånd tusen takk! 0 Siter
Labia Majoris Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Kan du ikke bare tegne en bobil med et stort rødt kryss over! Det burde holde dem borte 0 Siter
linem Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Privat Bereich kein Parken der Wohnwagen Eventuelt: Privat, kein Parken der Wohnwagen 0 Siter
Gjest jippiii Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Privates Gebeit. Parken (von/aus??? Wohnmobile) ist verboten. Sikkert heeeelt riktig.... hørtes ikke veldig bra ut. *lurer på hvorfor i all verden jeg sitter inne og skriver tysk i sommerferien* 0 Siter
Gjest jippiii Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Privates Gebeit. Parken (von/aus??? Wohnmobile) ist verboten. Sikkert heeeelt riktig.... hørtes ikke veldig bra ut. *lurer på hvorfor i all verden jeg sitter inne og skriver tysk i sommerferien* Privates Gebeit. Parkenverbot! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.