Gjest motisaz Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 leste i en bok en gang..(tror det var den "spis deg frisk "eller noe sånnt) der står det det at du kun skal spise frukt på tom mage, for siden frukt fordøyes så mye kjappere enn annen mat så vil det bli liggende i magesekken og råtne hvis det ligger mat der fra før. Noe andre som har noen syns punkter på dette? eller vet om det er riktig elle r ei? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei motisaz! Synes det hørtes merkelig ut, da det ofte anbefales frukt som dessert(!). Og det spiser man jo som regel etter et (middags)måltid... Men om det er sant så kan det vel umulig være skadelig(?), antar at det er ganske så mange mennesker som runder av et måltid med frukt... Men dette var nytt for meg, men interessant...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terningkast6 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 De som sto bak den boka "Spis deg glad", Harvey og Marilyn Diamon har i senere bøker gått tilbake på denne påstanden, synes å huske å ha lest at f.eks. eple tvert imot kan hjelpe til med å fordøye maten du spiser. De mener imidlertid fortsatt at det beste for kroppen er å spise bare frukt fram til kl. 1200. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 De som sto bak den boka "Spis deg glad", Harvey og Marilyn Diamon har i senere bøker gått tilbake på denne påstanden, synes å huske å ha lest at f.eks. eple tvert imot kan hjelpe til med å fordøye maten du spiser. De mener imidlertid fortsatt at det beste for kroppen er å spise bare frukt fram til kl. 1200. "De mener imidlertid fortsatt at det beste for kroppen er å spise bare frukt fram til kl. 1200" Jeg ville nok blitt et aldri så lite helvete å jobbe sammen med om jeg skulle spise bare frukt før kl. 12... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 "De mener imidlertid fortsatt at det beste for kroppen er å spise bare frukt fram til kl. 1200" Jeg ville nok blitt et aldri så lite helvete å jobbe sammen med om jeg skulle spise bare frukt før kl. 12... ;o) - mens jeg ikke hadde hatt noen større problemer med å gjennomføre det, i og med at jeg står opp i ellevetida.. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.