Gå til innhold

opptrening etter lengre sykdom

Gjest sharoia

Anbefalte innlegg

Gjest sharoia

Helt til jeg var 25 år var jeg en håpløs "sofagris". Trente _aldri_, brukte vel 25 minutter på 3000 meter "løping" (dvs jeg gikk).

01.01.00 tok jeg skjeen i en annen hånd. Begynte å trene, først lett og lite, etter hvert hardere og oftere. I begynnelsen var det et j..... slit, men etter en stund ble det en absolutt nødvendighet. På mitt beste (høsten 01) hadde jeg nesten halvert tiden jeg brukte på 3000 meter, og var på god vei mot Birkebeinerrennet på ski. MEN i jula 01 ble jeg alvorlig syk. Har gått på sterke medisiner og har hatt absolutt treningsforbud. Først nå er jeg friskmeldt og ferdig med medisiner. Og formen er igjen ELENDIG.

Jeg _hater_ å være i så dårlig form. Hvordan kan jeg komme meg tilbake til det nivået jeg var på, uten at det skal ta flere år? (Jeg røyker ikke, og er ikke overvektig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...