Gjest sharoia Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Helt til jeg var 25 år var jeg en håpløs "sofagris". Trente _aldri_, brukte vel 25 minutter på 3000 meter "løping" (dvs jeg gikk). 01.01.00 tok jeg skjeen i en annen hånd. Begynte å trene, først lett og lite, etter hvert hardere og oftere. I begynnelsen var det et j..... slit, men etter en stund ble det en absolutt nødvendighet. På mitt beste (høsten 01) hadde jeg nesten halvert tiden jeg brukte på 3000 meter, og var på god vei mot Birkebeinerrennet på ski. MEN i jula 01 ble jeg alvorlig syk. Har gått på sterke medisiner og har hatt absolutt treningsforbud. Først nå er jeg friskmeldt og ferdig med medisiner. Og formen er igjen ELENDIG. Jeg _hater_ å være i så dårlig form. Hvordan kan jeg komme meg tilbake til det nivået jeg var på, uten at det skal ta flere år? (Jeg røyker ikke, og er ikke overvektig). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.