Gå til innhold

noe galt..?

Gjest sylvia

Anbefalte innlegg

Gjest sylvia

Jeg er en jente på 17 år, er 1.68 m høy og 54 kg. I det siste har jeg vært ganske stresset, mye examener, en del konflikter o.l i klassen og det har tatt på. Nå er skolen heldigvis slutt og jeg kan slappe av. Det rare er at nå føler jeg meg rett og slett helt utkjørt. Vet ikke om det er fordi jeg har stresset eller om det er noe annet som gjør det. Jeg er ikke akkurat deprimert, men litt nedstemt kanskje, slapp og trøtt og stiv i skuldrer og nakke. Jeg har også lett for å bli irritert og lei meg. Trener en del, men har i det siste følt meg litt slapp og ukonsentrert på treningene.

Lurer litt på hva symptomene på diabetes er, og om det kan være det jeg har..? Vet nemlig at det ligger noe sånt i familien. Er det noe annet kanskje? Vet ikke helt om dette var rette forumet å spørre om dette, men jeg vet det er mange gløgge folk her som kanskje vet hva som feiler meg??

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen fra da jeg sluttet skolen. Jeg syntes den siste tiden på skolen var tøff, og var helt utkjørt da jeg sluttet. Da var tiden inne for meg å begynne å søke på jobber, men jeg orket rett og slett ikke. Jeg ventet i to måneder før jeg orket å søke på noe.

Den sommeren var en merkelig tid for meg. Jeg følte meg utrolig slapp og trøtt. Mamma maste om at jeg måtte komme meg til legen.

Legen mente at det var psykisk. Det forsto jeg ikke, for jeg var lykkelig nyforelsket. Der og da trodde jeg ikke at det var psykisk, men har forstått i ettertid at det var det. Jeg følte meg rett og slett utbrent etter den siste tiden på skolen. Jeg var drittlei alt som het skole og har faktisk ikke gått på skole siden. Dette er ti år siden.

Etter en lang sommerferie kom jeg meg litt etter litt ovenpå.

Jeg tror nok at det du trenger nå er rett og slett å få slappet av litt. Men for sikker hets skyld kan du ta turen innom legen for å skjekke at det ikke er noe galt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...