Gjest silvany Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Noen som har prøvd denne kremen, som liksom skal gjøre deg fastere i fisken? Vil gjerne høre fra folk med erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hmmmm. Forum for Mat og ernæring.... Fastere i fisken? Hm. Jeg tror Comet-kremen passer best for mennesker, men har ikke prøvd den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankern Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hmmmm. Forum for Mat og ernæring.... Fastere i fisken? Hm. Jeg tror Comet-kremen passer best for mennesker, men har ikke prøvd den. Hei! Jeg bruker den nå. Syntes selv at huden har blitt glattere, men jeg har jo samtidig begynt å trene mer, så det kan jo ha litt med det å gjøre også i tillegg til at jeg tar diverse piller. Det er ikke godt å si, men der hvor jeg kjøpte den sa de at de hadde fått mange gode tilbakemeldinger fra de som bruker den. Du kan også sjekke nettsidene til Comet Evolution. Lykke til! Du kan jo prøve i hvertfall nå som det er sommer. Men den en dyr - koset 850 kr. for 250 ml. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.