Gå til innhold

Hvorfor skjer dette - forelske seg når man har mann

Anbefalte innlegg

Gjest ikke_meg_nei

Sitter her og har lest gjennom noen innlegg, og ser veldig fort at det er ikke bare meg.

Er i et forhold, og vi har barn sammen. Ting har vært ganske tøfft en lengre periode nå. Men vi har jobbet veldig med sakene.

Nå har det seg sånn at jeg har klart å forelske meg noe så inntenst at jeg blir helt skremt.

All sunn fornuft sier jo som mange av de svarene jeg har lest nedover... ta tiden til hjelp og ikke gjør noe som man senere kan komme til å angre på.

Men, det er neimen ikke lett.

Og jeg kan jo prate med så mange jeg vil, få så mange råd som overhode mulig, men til 7'ende og sist, så er det vel bare jeg som kan ta en avgjørelse.

Får bare lyst å pakke kofferten og flytte til en øde øy hvor det ikke finnes mannfolk...

Nei, det skal liksom aldri være lett.

Noen fortvilede tanker fra ei som er forelska...

Fortsetter under...

Gjest williamXX

Århundrers kultur/tradisjon har pinadø klart å sette til side de kreftene som naturen har gitt oss fra begynnelsen. Så når mennesket har en HELT NATURLIG lyst til å parre seg med nye partnere i forplantningens tjeneste, så tror man at det er noe fullstendig galt, som ikke får lov å forekomme.

Tull, sier jeg!

Gjest fortvilet

Det er fullstendig lov og forelske seg. Men man kan gjøre tullete ting når man er nyforelsket, så gi det litt tid. Tenk igjennom, ikke gjør noe før du er helt sikker. En ting jeg ber deg instendig om er og være ærlig med mannen din når du har tatt en avgjørelse. Ikke sår han, ved å være utro. Det gjør så fryktelig vondt. Jeg vet, min mann var utro. Ærlighet er mitt råd til deg, men bli først sikker på hva du vil.

Gjest NeiNei

Som du skjønner er jeg i samme situasjon, og sinna på meg selv. Er helt fjortis i hodet for tiden, og bare fabulerer og tenker på HAM.

Han er mannen til en ny venninne av meg. Kan det bli værre?

Er jo voksen, har en mann jeg er veeeeldig gla i og flotte unger. Hva mangler vi?

Jeg tror vi er begynnt å savne følelsen av å føle oss attraktiv osv. Det er ikke måte på hvor jeg doller å steller med meg selv når jeg skal bort dit. Ser at han liker det, men...Hallo!!! De har vært gift i 1 år og vi i 7. Skulle ønske mannen min så litt mer av meg..tror jeg . Ikke bare "husmoder'n" som jeg nå har følelsen av. Orker ikke pynte meg no særlig for ham lengre. Han sier jo ingenting uansett! Må spørre " var jeg fin nå?" osv. Særlig morsomt da!

Nei, vi får holde oss på matta, men du verden som jeg kan gå fra vettet på grunn av denne mannen.

Lykke til!

petter smart

Som du skjønner er jeg i samme situasjon, og sinna på meg selv. Er helt fjortis i hodet for tiden, og bare fabulerer og tenker på HAM.

Han er mannen til en ny venninne av meg. Kan det bli værre?

Er jo voksen, har en mann jeg er veeeeldig gla i og flotte unger. Hva mangler vi?

Jeg tror vi er begynnt å savne følelsen av å føle oss attraktiv osv. Det er ikke måte på hvor jeg doller å steller med meg selv når jeg skal bort dit. Ser at han liker det, men...Hallo!!! De har vært gift i 1 år og vi i 7. Skulle ønske mannen min så litt mer av meg..tror jeg . Ikke bare "husmoder'n" som jeg nå har følelsen av. Orker ikke pynte meg no særlig for ham lengre. Han sier jo ingenting uansett! Må spørre " var jeg fin nå?" osv. Særlig morsomt da!

Nei, vi får holde oss på matta, men du verden som jeg kan gå fra vettet på grunn av denne mannen.

Lykke til!

Du motsier deg litt selv nå, du skulle ønske at mannen din så deg som noe mer enn husmor, men samtidig gidder du ikke dolle deg opp for han. Hvorfor skulle han se deg som en attraktiv og sensuell kvinne dersom du aldri kler deg eller oppfører deg slik?

Dere har nok gått i den klassiske fella mange går i, dere tar hverandre for gitt. Hvorfor skal dere gjøre noe ekstra for hverandre? Dere har jo hverandre uansett.

Sett av litt tid til dere selv. Nyt hverandre. Pynt dere. Ta det som et første stevnemøte der dere vil imponere og vinne over den andre.

Ikke la hverdagen drepe forholdet deres.

Og det vil ikke bli noe bedre med denne nye mannen. Det bare virker slik nå fordi det er noe nytt og spennende. Men det varer ikke, noe du jo har opplevd med din mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...