fraggelen Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 jeg brukte steroider i en kort periode i vinter, og tror jeg har begynt å utvikle gynecomastia. eller "bitch tits" som det oxo kalles.hvordan kan jeg bli kvitt dette? har ikke brukt steroider siden. vil samtidig oppfordre alle som leser dette til å ikke falle for fristelsen til å bruke steroider!! det er ikke verdt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hvis du har fått gyno så vet du ikke hva du har drevet med. Det er mye som med 100 % sikkerhet kan bidra til at du ikke vil få dette problemet. Har du fått det er det derimot ikke annet å gjøre enn å ta en operasjon, og gjør du det offentlig er ventetiden lang, for ikke å snakke om at du ikke får operasjonen gratis dersom du sier at det er pga steroider. Privat har jeg hørt at det koster rundt 20 lapper, men jeg har også hørt om folk som har fått det billig, ca 5-6 lapper. Sjekk altså priser hvis du skal fjerne de hos en privatist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fraggelen Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Hvis du har fått gyno så vet du ikke hva du har drevet med. Det er mye som med 100 % sikkerhet kan bidra til at du ikke vil få dette problemet. Har du fått det er det derimot ikke annet å gjøre enn å ta en operasjon, og gjør du det offentlig er ventetiden lang, for ikke å snakke om at du ikke får operasjonen gratis dersom du sier at det er pga steroider. Privat har jeg hørt at det koster rundt 20 lapper, men jeg har også hørt om folk som har fått det billig, ca 5-6 lapper. Sjekk altså priser hvis du skal fjerne de hos en privatist. så det finnes ingen medisiner man kan ta? f.eks anti østrogen?? har hørt om noe som heter novaldex.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 så det finnes ingen medisiner man kan ta? f.eks anti østrogen?? har hørt om noe som heter novaldex.... Nolvadex, clomid og arimidex er tre antiøstrogener, hvor sistnevnte er det desidert beste, men disse er forebyggende og skal brukes for å unnvike gyno, MENS du går på steroidene. Du kan ta tiden til hjelp for dersom det ikke er et alvorligt tilfelle av gyno så kan det reversere en smule, men i utgangspunktet må du gjøre regning med at det eneste som funker er en operasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Gynecomasti dvs. utvikling av melkekjertlene som kan komme hos menn etter bruk av anabole steroider, kan nok vedvare en god stund etter at man har sluttet med stoffet. Bortsett fra at du selvsagt ikke prøver deg på nytt, er det lite du kan gjøre for å reversere dette. Men at det kan ta tid, ser jeg. Idet hele tatt er det påfallende hvordan steroid bruk, selv i en kort tid, kan forstyrre vår hormonelle ballanse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fraggelen Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Nolvadex, clomid og arimidex er tre antiøstrogener, hvor sistnevnte er det desidert beste, men disse er forebyggende og skal brukes for å unnvike gyno, MENS du går på steroidene. Du kan ta tiden til hjelp for dersom det ikke er et alvorligt tilfelle av gyno så kan det reversere en smule, men i utgangspunktet må du gjøre regning med at det eneste som funker er en operasjon. takk for tipset! er ikke noe ille tilfelle, men vil jo se hva som kan gjøres likevel. har sluttet med steroidene for lenge siden, så jeg tar nok tiden til hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.