Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Den må ikke være tung å løfte pga dårlige håndledd. Den må være lett å rengjøre. Den må slippe maten lett. Noen tips, folkens ? Pris er ikke så viktig - har tenkt å ha den i noen år! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Høyang Titanpanne, har 2 stk. en vanlig, og en saute-panne (en sånn med høy kant). Men dem er _litt_ tunge, da. 0 Siter
Anki Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Jeg har en Titanpanne som vi fikk i gave fra broren min. Den er med glasslokk, akkurat passe stor. Litt tung, men ikke så tung som støpejernspanner. Vet ikke hva den koster, men rundt 600 vil jeg tro 0 Siter
avil Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Hvis den ikke skal veie noe, og slippe maten lett: Ei lita teflonpanne. Men bruk ikke alle pengene du har på den, teflonpanner _skal_ skiftes ut med jevne mellomrom, det er ikke meninga at du skal ha dem resten av livet. Når teflonen begynner å gå i stykker kjøper du ny. 0 Siter
Gjest alven Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Gastrolux titan. Dyrt og bra. Enig der. Gastrolux titan er kjempebra (gr gr gr, jeg som kjøpte Eva Titan..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.