jacob Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Jeg skulle grave mark og grov like godt fram en brun orm - eller snok. Den var ikke stor, ca 15-20 cm kan jeg tenke meg og tykk som en lillfing. Hva er dette for et kryp? Å grave mark er en møkkajobb fra før, men med slike kryp i markhaugen blir det ikke noe bedre. Er det morsomt å dele slike dyr i to? 0 Siter
Singularity Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Høres ut som en stålorm eller et ungdyr av buorm (snok). I begge tilfeller er den fredet. 0 Siter
jacob Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Skrevet 6. juli 2002 Høres ut som en stålorm eller et ungdyr av buorm (snok). I begge tilfeller er den fredet. vel- fredningsinformasjonen kom i seneste laget. Det kan tenkes at jeg hadde spart den om jeg visste at den var fredet.Begge dyrene har jo sin misjon, men morsomme å ha i markhaugen er de ikke. 0 Siter
Gregga Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Åh.. det var sånn en katta mi fanget, lekte med OG spiste her om dagen... Etterpå kom hun til "mor" å ville ha ros og kos ..yak...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.