Gå til innhold

Donkey Kong, Supernintendo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SynderISommersol

Var for noen dager inne på en nettside som solgte SNES spill, men nå finner jeg ikke linken....

Kan du prøve denne mens du venter??

http://www.spiderman.no/shop/asp/prodtype.asp?prodtype=146

Jeg var innom denne siden i går, og var sikker på at nå hadde jeg funnet det.

Men, neida, de har kun DK nr. 1.

Ellers, takk for tipset.

Sorry, finner ikke tilbake linken. Skal si ifra hvis den dukker opp igjen. Skitt óg, jeg er sikker på jeg hadde den igår.....

Kan forøvrig friste deg med at jeg har alle 3 DK, og de er mega bra!

Nr 1 fulgte med spillmaskinen, da jeg kjøpte den i -96. Nr 2 kom jeg over i en kiosk som solgte ut leiespill i -97, og nr 3 var det faktisk H & M(postordre) som solgte i -98.

Keep looking! Det er det verdt!

Lykke til iallefall.

Gjest ikke undertegnet

Et lite spørsmål: Er dette de gamle spillene man holdt i hånden, eller er det en nyere versjon av den gamle typen til f.eks tv-spill eller Gameboy?Jeg har nemlig lett etter disse gamle orange spillene, men ikke funnet dem noe sted. De var jo kjempebra!!

Hilsen tuss

• 7 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...