Gå til innhold

Klarer ikke å slutte

Anbefalte innlegg

Gjest Nullet

Jeg MÅ kutte meg opp !!!!!!!!

Klarer ikke å stå imot stemmene som sier at jeg skal kutte meg.Det er en befrielse når jeg er ferdig med kuttingen.

Var på legevakta to ganger på fredag for å lappes sammen.(12 sting) Nå er jeg igang igjen.

Hva skal jeg gjøre for å slutte? Prøver å be stemmene om å fyke langt av gårde, men det nytter ikke. De gir seg ikke før jeg har kuttet meg. Prøver å sette meg små mål som f.eks. feire at det er en måned siden siste kutting o.l. Men det hjelper ikke.....SUKK!!!! ;.((

Det ble litt rart dette, men nå har jeg fått det ned på papiret....

Sommerklemmer til dem som vil ha.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62880-klarer-ikke-%C3%A5-slutte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

vil gjerne ha en sommerklem!! :))

hmm.. men hvis du har klart 1 mnd tidligere, uten å kutte, så er jo det kjempebra.

stemmene kommer vel tilbake om du kutter eller ikke, ?

blir bare kvitt djevelskapen der og da..

finn noe annet å kutte med..

som ikke er så skarpt,

var inne på en nettside her om dagen, vedr. selvskading, kan se om jeg finner tilbake til den om du vil.

hmm.. og husk at stemmene ikke får gjort deg noe.. hmm.. lurer på hvorfor stemmer alltid skal være så fandenivolske? og aldri si noe pent.. som " så snill du er", så flink du har vært" osv..

du får huske å si det til deg selv..

klems

Annonse

Gjest Nullet

vil gjerne ha en sommerklem!! :))

hmm.. men hvis du har klart 1 mnd tidligere, uten å kutte, så er jo det kjempebra.

stemmene kommer vel tilbake om du kutter eller ikke, ?

blir bare kvitt djevelskapen der og da..

finn noe annet å kutte med..

som ikke er så skarpt,

var inne på en nettside her om dagen, vedr. selvskading, kan se om jeg finner tilbake til den om du vil.

hmm.. og husk at stemmene ikke får gjort deg noe.. hmm.. lurer på hvorfor stemmer alltid skal være så fandenivolske? og aldri si noe pent.. som " så snill du er", så flink du har vært" osv..

du får huske å si det til deg selv..

klems

Føler meg som et null for tiden. Klarer ikke å ta overhånd på stemmene.....Det hadde vært fint om du fant det nettstedet for meg.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...