Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 jeg er på slakekur og skal ned 5 kilo. Slanker meg ved å trimme og ellers spise sunt.Mye grønnsaker, frukt og knekkebrød. Jeg lurer litt på det med fettinnhold i maten jeg spiser. Er det viktig å spise fettfattig når man er på diett? hvis jeg for eksempel får i meg 1000kcal daglig.Er det noen forskjell slankemessig om hvor stort fettinnholdet er så lenge jeg får i meg 1000kcal? Hvor viktig er kosthold med lavt fettinnhold når det gjelder fettforbrennede trening? Hvilke matvarer har et lavt fettinnhold? Hvor mye bær man få i seg av fett i gram når man veier 49 kg?(er lav av vektst) håper noen kan svare meg. på forhånd takk - 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Kosten må være i balanse, dvs. du bør få i deg karbohydrater, fett og protein i riktig forhold. 1000 kcal pr. dag er for lite. Energimengde og kostsammensetning kan ikke forklares grundig nok her. Skaff deg en bok om dette, slik som Fredrik Pauluns "Alt om fettforbrenning" eller Fedon A. Lindbergs "Naturlig slank". I alle fall er det ikke lurt å slanke seg gjennom å sulte eller å spise for ensidig. Vær fornuftig og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.