Gå til innhold

Forkjøla - haster!


Piamor

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan noen hjelpe meg fort? Jeg kjente nå i ettermiddag at jeg holder på å bli forkjøla - sånn hals, ører og litt feber. Kan noen gi meg et råd for å få stoppa det relativt med en gang? Det passer så fryktelig dårlig å bli forkjøla nå!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikk på helsekosten og kjøp Echinaforce (Rød solhatt)

Dette er det mest effektive merket.Ta 40 dråper 4-5 ganger om dagen. Spis en hel rød paprika for vit.C-sjokket sin del. Dinamint halstabletter inneholder sink,Vit.C og rød solhatt og er effektive.

Skal du ha en "bombekur" kjøper du Sambucol.Det er veldig sterkt mot forkjølelse,og ikke overdosêr.Sistnevnte er litt dyrt.(ca 200 kr.) men er veldig effektivt. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære Piamor.

Bruk solhattdråper (20 stk hver annen time), sink sugetabletter også hver annen time og eventuelt vitamin C ca 3-10 gram i noen døgn. Inhalasjoner under et håndkle av eukalyptusdråper som dryppes i kokende vann kan også være nyttig.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...