Gjest er så slapp Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Har hatt spiseforstyrrelser i 15 år, og veier i dag 58 kilo, er 168 høy. Jeg føler egentlig ikke at kroppen fungerer så bra, jeg er mye slapp og trøtt (selv om jeg tar tran 9g kostpluss), og synes alt er et "ork". Likevel synes jeg at jeg er mer enn rund nok, og har kvinnelige former. Skyldes slappheten at jeg er for tynn eller tykk, eller kan det være andre ting? Hva er pent eller normalt å veie når man er cirka 168? Vet at dette spm er umulig å svare på, men ønsker så svar. Har middels kraftig benbygning, og litt struttemage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Om du er for tykk eller for tynn, kan jeg ikke uttale meg noe om. Men når du føler deg slapp, bør du kontakte lege og få tatt en del blodprøver. Det kan være at du mangler jern, har for lav blodprosent, har et stoffskifte i ulage etc. Det kan være mye som gjør at du føler deg slapp og det bør du få sjekket hos legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Om du er for tykk eller for tynn, kan jeg ikke uttale meg noe om. Men når du føler deg slapp, bør du kontakte lege og få tatt en del blodprøver. Det kan være at du mangler jern, har for lav blodprosent, har et stoffskifte i ulage etc. Det kan være mye som gjør at du føler deg slapp og det bør du få sjekket hos legen. Det er vanskelig å si hva som er pent å veie, for det første synes noen det er pent å være slank, andre synes det er pent å være litt kraftig. Jeg tror ytterst få synes det er pent å være direkte tynn. Din vekt i forhold til høyde sier meg at du er en slank og velformet jente, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Synes du skal slutte å fokusere på hvordan du ser ut nå, og heller fokusere på at du får i deg nok næring og alle de forskjellige næringstoffene du trenger. At du er slapp har sikkert noe med spiseforstyrrelsene dine å gjøre, det kan være det er ubalanse et sted i kroppen din, noe du bør få sjekket hos lege. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for tynn Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Det er vanskelig å si hva som er pent å veie, for det første synes noen det er pent å være slank, andre synes det er pent å være litt kraftig. Jeg tror ytterst få synes det er pent å være direkte tynn. Din vekt i forhold til høyde sier meg at du er en slank og velformet jente, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Synes du skal slutte å fokusere på hvordan du ser ut nå, og heller fokusere på at du får i deg nok næring og alle de forskjellige næringstoffene du trenger. At du er slapp har sikkert noe med spiseforstyrrelsene dine å gjøre, det kan være det er ubalanse et sted i kroppen din, noe du bør få sjekket hos lege. Lykke til! Jeg tror det er ytterst få som synes det er pent å være fleskete og uappetittelig også. Da synes jeg det er bedre at man er tynn. Når man ikke legger på seg har man i hvert fall en unnskyldning. Når man er feit spiser og mosjonerer man som oftest for lite. Jeg ser da bort fra folk som har en sykdom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Du er nok kjempefin sett med objektive øyne. Du bør ikke veie noe mindre i alle fall, kanskje om du hadde veldig spinkel beinbygning, men med middels beinbygning er du akkurat passe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Slapphet kan skyldes så mangt. Det har ingenting med hvor mye du veier iallfall. Du er sikkert passe. For å få mer overskudd bør du spise et variert og sunt kosthold, og få deg litt mosjon. Litt ekstra vitamintilskudd kan også være på sin plass. Det er som sagt mange grunner til å være slapp, så du kan også gjøre som flere har foreslått, ta deg en tur til legen. En gang da jeg var så trøtt og slapp, mente legen at det var psykiske grunner til det. Det trodde jeg ikke selv, men har i ettertid skjønt at det var riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.