Gjest girl18 Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Eg er en jente på 18 år, er 184,4 høy og veier 88 kg. Har begynt å slanke meg nå passer bedre på hve eg spiser også har eg begynt i treningsstudio. Fikk en instruktør som hjalp meg med å lage et treningsprogram med vekter, men eg vil gjerne også mosjonere litt mer for å forbrenne mer en bare 10 min oppvarming slik han foreslo. Er i rimelig bra form og liker å løpe og den derre gå-mens du holder-i-2-stenger maskinen (som å stå på ski eller no.) Hvor mangen kallorier bør eg satse på å forbrenne på hver trening (maskinene rekner ut hvor mye eg har forbrent) når eg ønsker å gå ned i vekt? Eg skal prøve å trene tre ganger i uken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Bare til opplysning så forbrenner du fett når du trener styrke også, og du øker hvileforbrenningen. Ikke se på de tallene på maskinen, den viser feil allikevel. Sats heller på 30-60 min styrke etterfulgt av 30-60min gåing/jogging e.l. Da vil du forbrenne nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.