Gjest Body for life Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Vel, så har jeg bestemt meg. Jeg skal begynne å trene. Ikke bare når jeg gidder (som lett kan bli et par ganger i måneden), men regelmessig hver mandag, onsdag og fredag. Disse dagene skal jeg trene styrke. I tillegg skal jeg sykle/jogge tirsdag, torsdag og søndag. Jeg har et opplegg som jeg skal følge, og det legger opp til 20 minutters intervalltrening på sykkel tre morgener i uken, samt 45 minutter styrke tre ganger i uken. Men om jeg, i startfasens iver, har lyst til å yte mer? Hva gjør jeg da? Kan jeg jogge en tur etter styrketreningen? Eller er det bedre å gjøre det før? Bør ikke intervalltreningen om morgenen vare mer enn i 20 minutter? Skal jeg være så sliten når tiden er omme at det er utelukket å fortsette? Er det smart å ta noen raske spaserturer i uken tillegg? Noen råd til en som skal erverve noen muskler, kvitte seg med litt fett, og ellers bare komme i bedre form...? 0 Siter
birdie Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Du skisserer et opplegg som skal ta deg fra null innsats til trening seks dager i uka over natta - NEI, du skal IKKE trene noe mer enn det! Jeg ønsker deg lykke til med det nye livet - mitt begynner om et par måneder (skal føde om et par uker). Husk å gi deg sjøl tid før du etterlyser resultater, og bruk trivselsfaktor, overskudd og klesstørrelser som mål heller enn kroppsvekt. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.