Gå til innhold

Verden er liten...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

På sexforumet ser jeg at Spirito har blitt gjenkjent her inne, av en kompis i RL, og jeg ble i høst kjent igjen av en jente som påsto at hun hadde snakket med meg flere ganger på det lokale utestedet, hun visste navnet mitt, og beskrivelser osv tydet på at hun snakket sant.

Er det andre som har opplevd slikt? Man kan jo bli skeptisk av mindre selv om enkelte av oss (jeg inkludert..) utleverer så ekstremt mye av meg, sant som usant, at jeg jo ber om det dersom jeg blir oppdaget av kjentfolk her inne.

Ikke det at det er så jævla nøye.

Så til hovedspørsmålet:

Noen som vil komme å gi meg en avsugning, jeg er kåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    47

  • spirito

    15

  • Lionn

    10

  • kie

    9

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg også. Jeg ble gjenkjent av en kollega på jobben for tre år siden eller noe sånt. Hun jobbet i en annen fløy, men hun hadde sett bildet mitt på hjemmesiden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også. Jeg ble gjenkjent av en kollega på jobben for tre år siden eller noe sånt. Hun jobbet i en annen fløy, men hun hadde sett bildet mitt på hjemmesiden her.

Ja, hun hadde for øvrig sett bilde av meg hun som kjente igjen meg også, på bilde siden over dolerne.

Det kom en jente bort til meg på det lokale utestedet for noen uker siden og sa "Heeeeeei, jeg er kjenner deg fra nettet" og så ga hun meg en klem. Jeg fikk selvsagt lettere noia og nektet for all kjennskap til data og internet, men etterhvert kom det fram at hun hadde snakket med meg på en chatteside for flere år siden, noe som fikk meg til å innrømme mine synder.

Det hadde vært verre om det var en doler, men hvordan jenta visste at jeg var meg, det aner jeg fortsatt ikke, for jeg hadde ikke bilder på den tiden der.. Har sikkert gitt ut mail adressen min med mitt riktige navn, eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få av deg branndrakta og hold kjeft, så vil det selvsagt funke :)

Jeg har ikke branndrakt, jeg. Kanskje jeg kan låne naboen sin, sånn at jeg har en jeg kan ta av..?

Munnen skal vel brukes til annet enn prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke branndrakt, jeg. Kanskje jeg kan låne naboen sin, sånn at jeg har en jeg kan ta av..?

Munnen skal vel brukes til annet enn prat.

"Munnen skal vel brukes til annet enn prat".

Det er jenta som har gjort leksa si og forstår kvinnens oppgave i samfunnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja , det er jo ikke så vanskelig å kjenne MEG igjen vaffal. Ikke hvis jeg går i singlet eller t-skjorte vaffal. Med "WULFI" tatovert på armen ,så er det vanskelig å lyge seg unna ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Munnen skal vel brukes til annet enn prat".

Det er jenta som har gjort leksa si og forstår kvinnens oppgave i samfunnet :)

Jeg iler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja , det er jo ikke så vanskelig å kjenne MEG igjen vaffal. Ikke hvis jeg går i singlet eller t-skjorte vaffal. Med "WULFI" tatovert på armen ,så er det vanskelig å lyge seg unna ;-)))

Nei, men den dagen jeg våkner opp med SierDuDet tatovert på hele den ene armen, da har jeg problemer som går langt utover det å bli kjent igjen i RL :)

Jeg må isåfall blant annet vedkjenne at jeg har et aldri så lite alkoholproblem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig ikke blitt gjenkjent selv, men fant ut at en her inne var kollegaen til en venninne.

Det andre spørsmålet ditt overlater jeg til den single bermen her inne, såfremt du ikke har gått tilbake på at du ikke står i med en som er gift =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har foreløpig ikke blitt gjenkjent selv, men fant ut at en her inne var kollegaen til en venninne.

Det andre spørsmålet ditt overlater jeg til den single bermen her inne, såfremt du ikke har gått tilbake på at du ikke står i med en som er gift =)

Jeg kan sikkert gjøre et unntak for deg vet du, Cmoo :)

Jeg møtte en gift dame i går, i boblebad, faktisk. Hun var nice og 35 år gammel, men hun var visst lykkelig gift, sa hun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye får jeg for å suge deg? Jeg har litt dårlig med cash for tiden, forstår du.

Det går i mot mine prinsipper å betale for slikt, sorry. Dessuten er du så vidt jeg vet bergenser, så jeg burde vel strengt tatt vært den som fikk penger for avugninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i mot mine prinsipper å betale for slikt, sorry. Dessuten er du så vidt jeg vet bergenser, så jeg burde vel strengt tatt vært den som fikk penger for avugninga!

Kan ikke jeg få pengene da?? Hvis jeg lover å ikke åpne kjeften. Dvs. åpne kjeften må jeg selvsagt, men jeg skal ikke la ord strømme ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert gjøre et unntak for deg vet du, Cmoo :)

Jeg møtte en gift dame i går, i boblebad, faktisk. Hun var nice og 35 år gammel, men hun var visst lykkelig gift, sa hun...

Ok-gjøres det unntak, så er det jo håp. Da kan jo de cheerleader-greiene jeg spøker med kanskje bli gjort alvor av også =)

Så mange damer du møtte igår, og så ble det ingenting på deg?? Du er jammen meg tro mot guttevennene dine =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jeg få pengene da?? Hvis jeg lover å ikke åpne kjeften. Dvs. åpne kjeften må jeg selvsagt, men jeg skal ikke la ord strømme ut av den.

Tja, men det er den jævla flyturen over til Bergen, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...