Gå til innhold

Verden er liten...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    47

  • spirito

    15

  • Lionn

    10

  • kie

    9

Mest aktive i denne tråden

Da jeg hadde bilde og mobilnummeret på hjemmesiden var det en som hadde prøvd å ringe meg. Da jeg skjekket nummeret så jeg at det var enten en jeg lå på fødehjemmet med for nesten 19 år siden eller mannen hennes!

Men ellers så er det mange av slekt og venner som vet hvem jeg er, tviler de gidder å følge etter meg her inne selv om noen har lest noe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Når slekta...og noen venner.og kollegaer i Norge....lurer på hvordan jeg EGENTLIG har det, så sjekker de her.....

Kjekt å "se" deg igjen, SDD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde bilde og mobilnummeret på hjemmesiden var det en som hadde prøvd å ringe meg. Da jeg skjekket nummeret så jeg at det var enten en jeg lå på fødehjemmet med for nesten 19 år siden eller mannen hennes!

Men ellers så er det mange av slekt og venner som vet hvem jeg er, tviler de gidder å følge etter meg her inne selv om noen har lest noe! :-)

Men det er langt nok imellom stedene:-) Treffer kjentfolk og slekt over hele verden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er langt nok imellom stedene:-) Treffer kjentfolk og slekt over hele verden:-)

Jeg for min del er ikke like begeistret bestandig for å ha de spredt mellom Nordnorge, Trøndelag, Vestlandet, Østlandet, Tyskland og Gran Canaria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når slekta...og noen venner.og kollegaer i Norge....lurer på hvordan jeg EGENTLIG har det, så sjekker de her.....

Kjekt å "se" deg igjen, SDD!

Hyggelig å se deg igjen også, Liza, og jeg håper ting går bra med deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og denne oralsexen din...

*iler*

Jaujau, men ikke si at du iler for fort, da går ratt Håkon helt i spinn her :)

Selv om det selvsagt bare er å "ile". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Hyggelig å se deg igjen også, Liza, og jeg håper ting går bra med deg! :)

Jeg har det ganske bra...etter omstendighetene. Kan egentlig ikke klage..men gjør det jo iblandt likevel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ganske bra...etter omstendighetene. Kan egentlig ikke klage..men gjør det jo iblandt likevel!!!

God morgen! :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ganske bra...etter omstendighetene. Kan egentlig ikke klage..men gjør det jo iblandt likevel!!!

Det er lov å klage i ny og ne!

Får håpe du får litt tid til å slappe av i ferien, hvis du har ferie, og kose deg med deg selv og dine små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, eg er visst meir opptatt av at folk på dol ikkje skal vite kven eg er i rl, enn at folk i rl skal vite kven eg er på dol :)

riktignok er det jo haugevis av dolere som veit kven eg er i rl, da.

men på eittelleranna tidspunkt slutta eg å slenge ut heimesideadressa mi her, og holder denslags til ranglere. men no er eg jo sjelden på ranglere, også...

hm

kanskje eg har blitt meir anonym?

*iiiiik*

:)

men iallfall: alle rl-venner og familie veit godt at eg har eit rikholdig liv på nett, og eg ville ikkje ha problemer med det om dei fulgte med på kva eg skriver her. men eg veit ikkje av at nokon av dei gjer det. men det har kanskje ein sammenheng med at dei som etterkvart er blitt mine nærmeste venner, har eg møtt her i strøket, så dei er her no uansett... :) rl-vennene er visst etterkvart stort sett forretningskompanjoner (bandmedlemmer og denslags, m.a.o)

hm

jaja

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, eg er visst meir opptatt av at folk på dol ikkje skal vite kven eg er i rl, enn at folk i rl skal vite kven eg er på dol :)

riktignok er det jo haugevis av dolere som veit kven eg er i rl, da.

men på eittelleranna tidspunkt slutta eg å slenge ut heimesideadressa mi her, og holder denslags til ranglere. men no er eg jo sjelden på ranglere, også...

hm

kanskje eg har blitt meir anonym?

*iiiiik*

:)

men iallfall: alle rl-venner og familie veit godt at eg har eit rikholdig liv på nett, og eg ville ikkje ha problemer med det om dei fulgte med på kva eg skriver her. men eg veit ikkje av at nokon av dei gjer det. men det har kanskje ein sammenheng med at dei som etterkvart er blitt mine nærmeste venner, har eg møtt her i strøket, så dei er her no uansett... :) rl-vennene er visst etterkvart stort sett forretningskompanjoner (bandmedlemmer og denslags, m.a.o)

hm

jaja

:)

Jeg er egentlig ikke så redd for noe lenger. Det var nok verre før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaujau, men ikke si at du iler for fort, da går ratt Håkon helt i spinn her :)

Selv om det selvsagt bare er å "ile". :)

*hehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal aldri le av det der. Jeg forventet trossalt at du snart sto på døra her, jeg :)

Nei, jeg skal ikke le av sex, det er jo et grav alvorlig tema.

*knise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gullkorn

Jeg har også gjenkjent folk her inne, vil ikke nevne navn. Det som er virkelig gøy er å IKKE si noe til vedkommende, men heller å oppmuntre til flere saftige avsløringer, det er gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal ikke le av sex, det er jo et grav alvorlig tema.

*knise*

Jeg er alltid blodig alvorlig når jeg snakker om det i hvertfall! ;)

Nå skal jeg stikke å sparke litt fotball og jeg skal forsøke så godt jeg kan å ikke svi av det grønne gresset når jeg stumper røyken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...