Gå til innhold

Verden er liten...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg har også gjenkjent folk her inne, vil ikke nevne navn. Det som er virkelig gøy er å IKKE si noe til vedkommende, men heller å oppmuntre til flere saftige avsløringer, det er gøy:)

Men det er ikke noe problem for meg, for jeg har ingen problemer med å komme med de samme saftige opplysningene i RL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    47

  • spirito

    15

  • Lionn

    10

  • kie

    9

Mest aktive i denne tråden

Jeg er alltid blodig alvorlig når jeg snakker om det i hvertfall! ;)

Nå skal jeg stikke å sparke litt fotball og jeg skal forsøke så godt jeg kan å ikke svi av det grønne gresset når jeg stumper røyken :)

Blir ikkenoe avsug hvis du røyker altså!

"Kyss en ikkerøyker og nyyyt forskjellen". Det er faktisk helt sant.

Stump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke noe problem for meg, for jeg har ingen problemer med å komme med de samme saftige opplysningene i RL :)

Jasså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynderISommersol

Men det er ikke noe problem for meg, for jeg har ingen problemer med å komme med de samme saftige opplysningene i RL :)

Javel, så du går bort til fremmede jenter på gata og ber om en avsugning?

*snurt for at du ikke tok imot tilbudet mitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikkenoe avsug hvis du røyker altså!

"Kyss en ikkerøyker og nyyyt forskjellen". Det er faktisk helt sant.

Stump!

Neida, det går så fint så. Har kysset mange ikke røykere og har ikke fått noen klager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså

Hehe, det er sant men samtalene går jo ikke like ofte inn på sex i RL som det gjør her på sexforumet, så det er mulig jeg tar meg ut litt ekstra her, og at kanskje enkelte venner ville blitt lettere imponert over å se hva jeg skriver på dol. Eller i det minste ville vel et par venninner blitt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, så du går bort til fremmede jenter på gata og ber om en avsugning?

*snurt for at du ikke tok imot tilbudet mitt*

Men jeg har ikke sett at jeg har fått noe tilbud av deg?

Nei, jeg går ikke bort til fremmede damer på gata å spør om slikt, men jeg anser meg ikke som en fremmed her inne, i hvertfall ikke i forhold til de jeg kødder med her :)

Men tilbud.. hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynderISommersol

Men jeg har ikke sett at jeg har fått noe tilbud av deg?

Nei, jeg går ikke bort til fremmede damer på gata å spør om slikt, men jeg anser meg ikke som en fremmed her inne, i hvertfall ikke i forhold til de jeg kødder med her :)

Men tilbud.. hvor?

Tilbudet mitt ligger litt lenger ned i denne tråden, over Lionn sitt. Og mitt tilbud var gratis, så det så!

*enda mer snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbudet mitt ligger litt lenger ned i denne tråden, over Lionn sitt. Og mitt tilbud var gratis, så det så!

*enda mer snurt*

Nå så jeg det selvsagt. Jeg godtar tilbudet!

Når kommer du? Eller bør vi kanskje spørre: Når kommer jeg?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve da vet du, Spirito. Om ikke for annet enn å la meg bevise at du tar feil :)

Har kyssa en røyker, og vet du, etter masse snakk om hvor ekkelt jeg synes det smakte, slutta han på dagen :o) Vi var sammen i to dager (14 år...) og da det ble slutt, røyka han som aldri før :Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kyssa en røyker, og vet du, etter masse snakk om hvor ekkelt jeg synes det smakte, slutta han på dagen :o) Vi var sammen i to dager (14 år...) og da det ble slutt, røyka han som aldri før :Þ

Hehe, så han holdt opp i to dager? Jaja, kysset ditt gjorde vel ikke så sterkt inntrykk på han likevel, da :-P

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, så han holdt opp i to dager? Jaja, kysset ditt gjorde vel ikke så sterkt inntrykk på han likevel, da :-P

:)

Pfft, kyssene mine gjør alltid inntrykk. Det var nok heller måten jeg gjorde det slutt på som fikk han til å tra fram røyken igjen. Jeg var utro, i en alder av fjorten år...

Men altså, det er eneste gangen jeg har vært utro også! Og i den alderen der skjer vel så mangt på en helg ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, kyssene mine gjør alltid inntrykk. Det var nok heller måten jeg gjorde det slutt på som fikk han til å tra fram røyken igjen. Jeg var utro, i en alder av fjorten år...

Men altså, det er eneste gangen jeg har vært utro også! Og i den alderen der skjer vel så mangt på en helg ;-D

Utro i en alder av 14 år? Fuck, når jeg var 14 hadde jeg knapt begynt å runke...

Jaja, noen er tidligere ute en andre.

Hvis du vil være utro mot typen din så er det forresten bare å si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utro i en alder av 14 år? Fuck, når jeg var 14 hadde jeg knapt begynt å runke...

Jaja, noen er tidligere ute en andre.

Hvis du vil være utro mot typen din så er det forresten bare å si fra :)

Pfft, jeg er ikke utro mot typen min!

Altså, det "utroskapet" som fjortis...det var liksom bare kyssing da, man gjorde ikke noe mer enn det når man var fjorten!

Nei, herlighet, hvis jeg hadde hoppa til sengs med to på samme helg da jeg var fjorten, hadde jeg hengt meg...hoppa til sengs først da jeg var 16, og det med han jeg fortsatt er sammen med ;-D

Nei, jeg kyssa bare på den tiden der ;-)

(og du, jeg tror ikke jeg onanerte i den alderen jeg heller *s*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, jeg er ikke utro mot typen min!

Altså, det "utroskapet" som fjortis...det var liksom bare kyssing da, man gjorde ikke noe mer enn det når man var fjorten!

Nei, herlighet, hvis jeg hadde hoppa til sengs med to på samme helg da jeg var fjorten, hadde jeg hengt meg...hoppa til sengs først da jeg var 16, og det med han jeg fortsatt er sammen med ;-D

Nei, jeg kyssa bare på den tiden der ;-)

(og du, jeg tror ikke jeg onanerte i den alderen jeg heller *s*)

Hehe, oki, man vet jo aldri :)

Utroskapsspørsmålet som jeg stilte var som du vel forsto en spøk :)

Etter et forhold som varte i to dager kan man vel også stille spørsmål ved om det i det hele tatt kan kalles "utroskap" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, oki, man vet jo aldri :)

Utroskapsspørsmålet som jeg stilte var som du vel forsto en spøk :)

Etter et forhold som varte i to dager kan man vel også stille spørsmål ved om det i det hele tatt kan kalles "utroskap" :)

Jeg mener vel heller at det første forholdet var roting :o)

Men det andre varte faktisk i to måneder;-) Man skal ikke tulle med ungdomskjærligheten vettu :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vel heller at det første forholdet var roting :o)

Men det andre varte faktisk i to måneder;-) Man skal ikke tulle med ungdomskjærligheten vettu :o)

Jeg hadde veldig lite ungdomskjærlighet, jeg. Var for opptatt med skateboard til å verken å ha tid eller interesser i forhold til sånt. Draget hadde jeg heller ikke på den tiden :)

Fikk mitt første kyss i 4-5 klasse, tror jeg det var, og det husker jeg jo, men etter det var det vel dårlig med sånt fram til jeg var rundt 17-18 og la skateboardet på hylla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig lite ungdomskjærlighet, jeg. Var for opptatt med skateboard til å verken å ha tid eller interesser i forhold til sånt. Draget hadde jeg heller ikke på den tiden :)

Fikk mitt første kyss i 4-5 klasse, tror jeg det var, og det husker jeg jo, men etter det var det vel dårlig med sånt fram til jeg var rundt 17-18 og la skateboardet på hylla :)

Hehehe, jeg var ram på kyssing da jeg var sånn 12-13 år. Hihi ;-)

Men nå er det middagstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...