Gå til innhold

Verden er liten...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    47

  • spirito

    15

  • Lionn

    10

  • kie

    9

Mest aktive i denne tråden

Klart du skal være kravstor, det lønner seg tilslutt.

Og dersom du synes jeg lignet på en av damene igår (som blir beskrevet som koselige!!), så blir jeg nesten skuffet. En koselig dame på 35 er ikke av typen jeg ønsker å sammenlignes med. En sjarmerende, sexy jente på 25 derimot, hadde vært greit =)

Om du er i besittelse av ett skikkelig organ gjenstår å se.

Det hører med til historien at jeg ikke trodde noe på at hun var 35. Jeg ville gjettet på rundt 25, og jenta var svært pen!

Men jeg omtaler ofte gunstige damer som koselige, trivselsfaktordamer, artige, eller som nevnt i dette innlegget, gunstige. Så det var ikke noe tilnærmet et ikke-kompliment, bar så det er sagt! :)

Det gjenstår selvsagt å se om du tør å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, du skal få lov til å være tilskuer når Lion tar seg en tur til denne kanten av landet. Deal? :)

Den dealen håper jeg du klarer å få i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man er kåt med hormonspiral også.

Pøh!

Klarer f**n ikke å tenne meg sjæl engang.

*sur*

Den ryker ut så fort gynekologen er tilbake fra ferie, det er helt klart!

I tillegg er jeg visst ei premenstruell heks konstant også. Så hadde jeg vært kåt, hadde det nok ikke hjulpet stort da heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kie, da.. spiral? Du som er så godt i gang mener jeg? :)

Jeg aner ikke hvorvidt hormonspiraler bidrar til å dempe sexlysten, men heldigvis bruker jeg ikke slikt :)

Hvor befinner for øvrig den spiralen seg? Jeg tenkte nemlig på det etter at jeg for en ganske god stund siden hadde sex med en jente med spiral, at den ringen jeg har jo kunne satt seg fast i den... Det hadde vært et merkelig scenario som garantert hadde blitt skrevet om i VG.

Men det går vel ikke ann?

Hehe...

Ser det for meg.

Neida, spiralen sitter i livmora og noen menn mener de kan kjenne "tråden" som stikker ut.

Tror man må være rimelig akrobat om det skulle vikle seg sammen. Men, om så skulle skje?

Får jeg ringe tusentipset da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med til historien at jeg ikke trodde noe på at hun var 35. Jeg ville gjettet på rundt 25, og jenta var svært pen!

Men jeg omtaler ofte gunstige damer som koselige, trivselsfaktordamer, artige, eller som nevnt i dette innlegget, gunstige. Så det var ikke noe tilnærmet et ikke-kompliment, bar så det er sagt! :)

Det gjenstår selvsagt å se om du tør å se :)

Du la inn noen ekstra aksjer akkurat nå, det må jeg si *s*

Jeg tør det meste, utenom å bade i havet såklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Ser det for meg.

Neida, spiralen sitter i livmora og noen menn mener de kan kjenne "tråden" som stikker ut.

Tror man må være rimelig akrobat om det skulle vikle seg sammen. Men, om så skulle skje?

Får jeg ringe tusentipset da?

Nei, da ringer jeg tusentipset selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du la inn noen ekstra aksjer akkurat nå, det må jeg si *s*

Jeg tør det meste, utenom å bade i havet såklart...

Jeg har ikke badet i hele år, fordi jeg er redd for ulv. Jeg har hørt at det er mye ulv i sjøen om dagen.

Jeg la inn aksjer, ja? Kan ikke du få litt orden på han derre mannen din sånn at han blir millionær rimelig fort, og DA, når du har fått halvparten, kan vi møtes og ha oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh!

Klarer f**n ikke å tenne meg sjæl engang.

*sur*

Den ryker ut så fort gynekologen er tilbake fra ferie, det er helt klart!

I tillegg er jeg visst ei premenstruell heks konstant også. Så hadde jeg vært kåt, hadde det nok ikke hjulpet stort da heller ;-)

Da kan vi nok snart vente oss nr. 6 fra din kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da ringer jeg tusentipset selv :)

Men jeg har tross alt 5 unger å forsørge!

*spiller filoin i bakgrunnen og håper på medlidenhet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har tross alt 5 unger å forsørge!

*spiller filoin i bakgrunnen og håper på medlidenhet*

Næææ, du får så mange barnetrygder du, så du klarer deg nok. Noen unger til nå, og du kan nok sette norgesrekord i forhold til flest barnetrygder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi nok snart vente oss nr. 6 fra din kant.

Ja, det var det da....

Når jeg først viser interesse for prevensjon er det altså nesten ingenting som funker som det skal.

Pokker!

Nei, det sikreste prevensjonsmiddelet her i gården er nok å være gravid. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ, du får så mange barnetrygder du, så du klarer deg nok. Noen unger til nå, og du kan nok sette norgesrekord i forhold til flest barnetrygder :)

Dæven, der sa du noe!!

*iler etter gubben*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det da....

Når jeg først viser interesse for prevensjon er det altså nesten ingenting som funker som det skal.

Pokker!

Nei, det sikreste prevensjonsmiddelet her i gården er nok å være gravid. ;-)

Du ender nok opp med 30 unger til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke badet i hele år, fordi jeg er redd for ulv. Jeg har hørt at det er mye ulv i sjøen om dagen.

Jeg la inn aksjer, ja? Kan ikke du få litt orden på han derre mannen din sånn at han blir millionær rimelig fort, og DA, når du har fått halvparten, kan vi møtes og ha oss :)

Jeg får prøve å tvinge ham til å jobbe mer. Og for sikkerhets skyld legge i en 5-ukers lotto. Skjebnen får bestemme, jeg ser akkurat på "Serendipity", en klissefilm såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve å tvinge ham til å jobbe mer. Og for sikkerhets skyld legge i en 5-ukers lotto. Skjebnen får bestemme, jeg ser akkurat på "Serendipity", en klissefilm såklart.

Spiller litt Max Payne, jeg, men nå tror jeg snart at jeg tar kvelden.

Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...