Gå til innhold

Verden er liten...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Hehehe, jeg var ram på kyssing da jeg var sånn 12-13 år. Hihi ;-)

Men nå er det middagstid!

"Jeg var ram på kyssing når jeg var 12-13....."

Var..

Hva skjedde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    47

  • spirito

    15

  • Lionn

    10

  • kie

    9

Mest aktive i denne tråden

"Jeg var ram på kyssing når jeg var 12-13....."

Var..

Hva skjedde? :)

Åh, jeg er det enda, men har jo hatt den samme å kysse på i snart fire år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er det enda, men har jo hatt den samme å kysse på i snart fire år...

Tja, man trenger vel litt erfaring rundt forbi i forhold til å bli en genial kysser. Du er sikkert god, men det er jo som alle vet langt fra det å være god, til det å være genial :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, man trenger vel litt erfaring rundt forbi i forhold til å bli en genial kysser. Du er sikkert god, men det er jo som alle vet langt fra det å være god, til det å være genial :)

Pffft. Vil du prøve meg? Vedder på at jeg er bedre enn deg :Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffft. Vil du prøve meg? Vedder på at jeg er bedre enn deg :Þ

Jeg tror faktisk at jeg er ganske god. Har hørt fra flere uavhengige kilder at jeg er den beste kysseren de har møtt, selv om jeg ikke har vært sammen med dem, og en mer eller mindre lesbisk venninne av meg sverger til å kysse på meg når vi begge er single. Fordi jeg er så god! Hun har til og med anbefalt meg til hetero venninner!

Men når sant skal sies så vil jeg påstå at det skal to til for å gjøre en av de til en god kysser. Alt dreier seg om å passe sammen, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at jeg er ganske god. Har hørt fra flere uavhengige kilder at jeg er den beste kysseren de har møtt, selv om jeg ikke har vært sammen med dem, og en mer eller mindre lesbisk venninne av meg sverger til å kysse på meg når vi begge er single. Fordi jeg er så god! Hun har til og med anbefalt meg til hetero venninner!

Men når sant skal sies så vil jeg påstå at det skal to til for å gjøre en av de til en god kysser. Alt dreier seg om å passe sammen, tror jeg!

Enig. Og litt intensiv trening skader aldri :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Og litt intensiv trening skader aldri :o)

Nei, kyssetrening med rette kysseren er fortsatt veldig hyggelig :)

Selv om hun er mer eller mindre lesbisk og jeg vet at det ikke blir noe mer enn kyssing.. eller.. vet og vet, er det noen som kan få henne hetero igjen, så er det meg.. Hmm begynner forresten å bli lenge siden jeg har sett henne nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kyssetrening med rette kysseren er fortsatt veldig hyggelig :)

Selv om hun er mer eller mindre lesbisk og jeg vet at det ikke blir noe mer enn kyssing.. eller.. vet og vet, er det noen som kan få henne hetero igjen, så er det meg.. Hmm begynner forresten å bli lenge siden jeg har sett henne nå..

Hehe, vet du at de siste 18 innleggene i "svar til deg" hos meg er fra deg? Og alle er fra igår og idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet du at de siste 18 innleggene i "svar til deg" hos meg er fra deg? Og alle er fra igår og idag...

Hehe, ikke dårlig :)

Når jeg jobber sånn som jeg gjør nå så ser jeg at det er sykt mange av innleggene på dol som er til og fra meg. Ikke rart jeg blir en jævel til å skrive touch :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...