Gå til innhold

Verden er liten...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    47

  • spirito

    15

  • Lionn

    10

  • kie

    9

Mest aktive i denne tråden

Ok-gjøres det unntak, så er det jo håp. Da kan jo de cheerleader-greiene jeg spøker med kanskje bli gjort alvor av også =)

Så mange damer du møtte igår, og så ble det ingenting på deg?? Du er jammen meg tro mot guttevennene dine =)

Ja, vi var i boblebad vet du, og da inviterte vi to damer som så litt enslige der, over til oss. De var koselige de, men vi var jo planter, alle som en :)

De andre damene vi møtte var stort sett strippere eller horer, og stripperne var selvsagt way over our leauge, mens horene av prinsippsak måtte finne andre venner for kvelden :)

Selv om jeg nok faen skjæra meg hadde sliti om jeg bare hadde gått sammen med han jeg gikk sammen med når vi snakket med to nydelige negresser, og ikke hadde hatt 8 andre som kom 50 meter bak oss :)

Huff, høres jeg desp ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den overlever du. Alt for en avsugning, vet du.

Nja, ikke alt. Har blitt litt kravstor når det gjelder damer, vet du, selv om jeg selvsagt ikke er i tvil om at du nok ville holdt mål, men flyturen over til brannland nok ville tatt knekket både på lommebok og prinsippfasthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi var i boblebad vet du, og da inviterte vi to damer som så litt enslige der, over til oss. De var koselige de, men vi var jo planter, alle som en :)

De andre damene vi møtte var stort sett strippere eller horer, og stripperne var selvsagt way over our leauge, mens horene av prinsippsak måtte finne andre venner for kvelden :)

Selv om jeg nok faen skjæra meg hadde sliti om jeg bare hadde gått sammen med han jeg gikk sammen med når vi snakket med to nydelige negresser, og ikke hadde hatt 8 andre som kom 50 meter bak oss :)

Huff, høres jeg desp ut? :)

Ikke desperat - bare kåt..he he...

Ett godt tips til deg om du blir lei av jobben din, er å begynne å arrangere dildoparty. Det høres kanskje rart ut å selge noe du allerede er i besittelse av, men jentene blir garantert med deg hjem etterpå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke alt. Har blitt litt kravstor når det gjelder damer, vet du, selv om jeg selvsagt ikke er i tvil om at du nok ville holdt mål, men flyturen over til brannland nok ville tatt knekket både på lommebok og prinsippfasthet.

Jaja, da får den avsugningen vente til jeg er på din kant av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke desperat - bare kåt..he he...

Ett godt tips til deg om du blir lei av jobben din, er å begynne å arrangere dildoparty. Det høres kanskje rart ut å selge noe du allerede er i besittelse av, men jentene blir garantert med deg hjem etterpå =)

Ja, jeg er vel kåt, men sånn er det vel når man er i sin beste alder :)

Nå kom jeg forreten på hvem hun ene av jentene i boblebadet i går lignet på, hun lignet på bilde jeg har sett av deg!

Når det gjelder dildopartiet så er jeg ikke i besittelse av en. Jeg hadde en som tilhørte en eks, men den er dumpet.

Hvis du mente at det jeg er i besittelse av er et skikkelig organ, så er jeg det. Det er hersker det ingen tvil om. Det er heller ikke det at jeg ikke har hatt muligheten til å dra med noen hjem, men man kan ikke la damene synke i trivselsfaktor, da er man på feil bane, og hun jeg hadde sex med for noen mnd siden var en trivselsfaktor som det skal godt gjøres å konkurrere med.

Helvete og utseendesfiksert og ellers kravstor, som jeg har blitt i det siste.

Men det er kanskje en bra ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da får den avsugningen vente til jeg er på din kant av landet.

Jeg kommer til å minne deg på det løfte du nettopp ga meg. Merk mine ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er vel kåt, men sånn er det vel når man er i sin beste alder :)

Nå kom jeg forreten på hvem hun ene av jentene i boblebadet i går lignet på, hun lignet på bilde jeg har sett av deg!

Når det gjelder dildopartiet så er jeg ikke i besittelse av en. Jeg hadde en som tilhørte en eks, men den er dumpet.

Hvis du mente at det jeg er i besittelse av er et skikkelig organ, så er jeg det. Det er hersker det ingen tvil om. Det er heller ikke det at jeg ikke har hatt muligheten til å dra med noen hjem, men man kan ikke la damene synke i trivselsfaktor, da er man på feil bane, og hun jeg hadde sex med for noen mnd siden var en trivselsfaktor som det skal godt gjøres å konkurrere med.

Helvete og utseendesfiksert og ellers kravstor, som jeg har blitt i det siste.

Men det er kanskje en bra ting?

>>

Pøh!

Ikke med hormonspiral.

*furter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

>>

Pøh!

Ikke med hormonspiral.

*furter*

Kie, da.. spiral? Du som er så godt i gang mener jeg? :)

Jeg aner ikke hvorvidt hormonspiraler bidrar til å dempe sexlysten, men heldigvis bruker jeg ikke slikt :)

Hvor befinner for øvrig den spiralen seg? Jeg tenkte nemlig på det etter at jeg for en ganske god stund siden hadde sex med en jente med spiral, at den ringen jeg har jo kunne satt seg fast i den... Det hadde vært et merkelig scenario som garantert hadde blitt skrevet om i VG.

Men det går vel ikke ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller opp som vitne.

Du som bor i denne delen av landet kan vel komme med bedre tilbud enn det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som bor i denne delen av landet kan vel komme med bedre tilbud enn det der :)

Jeg mer et slikt "se, men ikke røre-menneske"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er vel kåt, men sånn er det vel når man er i sin beste alder :)

Nå kom jeg forreten på hvem hun ene av jentene i boblebadet i går lignet på, hun lignet på bilde jeg har sett av deg!

Når det gjelder dildopartiet så er jeg ikke i besittelse av en. Jeg hadde en som tilhørte en eks, men den er dumpet.

Hvis du mente at det jeg er i besittelse av er et skikkelig organ, så er jeg det. Det er hersker det ingen tvil om. Det er heller ikke det at jeg ikke har hatt muligheten til å dra med noen hjem, men man kan ikke la damene synke i trivselsfaktor, da er man på feil bane, og hun jeg hadde sex med for noen mnd siden var en trivselsfaktor som det skal godt gjøres å konkurrere med.

Helvete og utseendesfiksert og ellers kravstor, som jeg har blitt i det siste.

Men det er kanskje en bra ting?

Klart du skal være kravstor, det lønner seg tilslutt.

Og dersom du synes jeg lignet på en av damene igår (som blir beskrevet som koselige!!), så blir jeg nesten skuffet. En koselig dame på 35 er ikke av typen jeg ønsker å sammenlignes med. En sjarmerende, sexy jente på 25 derimot, hadde vært greit =)

Om du er i besittelse av ett skikkelig organ gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mer et slikt "se, men ikke røre-menneske"

Oki, du skal få lov til å være tilskuer når Lion tar seg en tur til denne kanten av landet. Deal? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...