didi Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Hei, Siste gang skevet jeg her er Feb i år, da er vi i Korea å hente gutten vår. Han er snill og glad gutt som er flink til å spise og sove. Jeg begynte å jobb igjen fra juni, nå er manne min hjemme med han for 2 mnd. Han skal begynne 60% barnehagen fra aug. Så tiden går så fort. Han blir ett år idag og han begynte å går alene for 10 dager siden. Det er så gøy å se hvordan de utvikler seg. For dere som venter, det er så gøy å ha barn selv om vi må vente så lenge. Lykke til alle sammen! 0 Siter
Noraførr Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 hei didi, jeg tror jeg så bilde av gutten deres i VB-bladet (siste nummer)?!? Koselig å høre fra deg igjen. Skjønner godt at tiden flyr når dere har småbarn i huset. Vi venter på å få hente tulla vår i Kina. Hun er fra Jiangxi provinsen. Vi reiser i slutten av august - og kan nesten ikke vente på å komme oss avgårde! Ha en fin bursdagsfeiring! klem fra 0 Siter
rao Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Gratulerer så masse med ettårsdagen !!! Synes ikke det er lenge siden du ventet og ventet på å få hente ham )). klem fra 0 Siter
Mamta Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Koselig å høre fra dere igjen, didi! Det er rart hvor fort tiden går... Vi må bare passe på å nyte den i øyeblikket! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.