Gå til innhold

Han blir 1 år idag!!!


didi

Anbefalte innlegg

Hei, Siste gang skevet jeg her er Feb i år, da er vi i Korea å hente gutten vår. Han er snill og glad gutt som er flink til å spise og sove. Jeg begynte å jobb igjen fra juni, nå er manne min hjemme med han for 2 mnd. Han skal begynne 60% barnehagen fra aug. Så tiden går så fort. Han blir ett år idag og han begynte å går alene for 10 dager siden. Det er så gøy å se hvordan de utvikler seg. For dere som venter, det er så gøy å ha barn selv om vi må vente så lenge. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei didi,

jeg tror jeg så bilde av gutten deres i VB-bladet (siste nummer)?!?

Koselig å høre fra deg igjen. Skjønner godt at tiden flyr når dere har småbarn i huset.

Vi venter på å få hente tulla vår i Kina. Hun er fra Jiangxi provinsen. Vi reiser i slutten av august - og kan nesten ikke vente på å komme oss avgårde!

Ha en fin bursdagsfeiring!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra dere igjen, didi! Det er rart hvor fort tiden går... Vi må bare passe på å nyte den i øyeblikket!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...