antijante Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 sånn i teorien...er det mulig å gå ned 5 kg på en uke? da tenker jeg på trening døgnet rundt og bare flytende føde.kun seriøse svar ønskes. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 det er mulig , Ja! selv om mye er vann.... Jeg tok av ca 18 kg på 3 uker , men da var jeg syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the waterboy Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 jeg har hørt at de første seks kiloene eller noe sånt du går ned som regel er vann. en bokser som satt i badstue med boblejakke greide å gå ned 3 kg på tjue min! men han ble ikke noe tynnere av den grunn, han bare svettet ut 3 kg vann. og han la sikkert på seg de kiloene ganske fort igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Sannsynligvis ville det vært mesteparten væske du gikk ned. En halvkilo er mulig å gå ned pr uke, altså i fett, men ikke fem. Det siste kroppen tar fatt på å forbrenne, er fettet. Du mister muskelmasse og vann først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Ja, men ikke i fettvekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.