Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 heisann! skal liksom ta meg selv i nakken å begynne å trene igjen.var aktiv før men pga sykdom er det en stund siden sist.er ikke ute etter å få superbra kondis,men få litt fart på kroppen:o)lurer derfor på om gåturer er like gunstig som å jogge?,da det er mye mer motiverende å skulle gå en tur.noen som vet sånn ca hvor mange calorier man forbrenner ved å gå en halvtime hver dag? er det nok med en halvtime hver dag isåfall? håper på mange svar så kommer jeg fort igang!! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Gåturer er bra - du bør holde et passe bra tempo. Helst mer enn en halvtime - men litt avhengig av kondisen din så må du jo starte moderat. Hvis du ser på http://www.dagbladet.no/dinside/2002/07/19/343340.html så har de masse tips til hvordan komme igang med trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Gå i veg du! Glimrende trening med minimum belastning (husk gode sko). Gå gjerne i terrenget sånn at du sparer ryggen. Har gått noen mil de siste årene da jeg måtte slutte med løpingen -og oppdaget jo at det var fullt mulig å gå og få kondis:) God tur:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Gåturer er bra - du bør holde et passe bra tempo. Helst mer enn en halvtime - men litt avhengig av kondisen din så må du jo starte moderat. Hvis du ser på http://www.dagbladet.no/dinside/2002/07/19/343340.html så har de masse tips til hvordan komme igang med trening. takk for kjappe,fine svar.nå er det ingen vei tilbake:o) men..en ting jeg ikke fikk svar på;hvor mange calorier forbrenner man på ca.en halvtimes tur i moderat tempo? ville gjerne hatt internett addresse til en side hvor det sto hvor mange calorier man forbrente på forskjellige aktiviteter hvis noen vet om en side til det.. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 takk for kjappe,fine svar.nå er det ingen vei tilbake:o) men..en ting jeg ikke fikk svar på;hvor mange calorier forbrenner man på ca.en halvtimes tur i moderat tempo? ville gjerne hatt internett addresse til en side hvor det sto hvor mange calorier man forbrente på forskjellige aktiviteter hvis noen vet om en side til det.. mvh Har desverre ikke peiling på kalorier, men det var en ting som jeg glemte å si: Jeg har begynnt med stavgang (du vet, skistaver uten trinse) og det er glimrende mosjon. Mener Ingrid Kristiansen sa at man økte et-eller-annet(intensiteten?) med 30% ved å bruke staver fordi man bruker skuldermuskulaturen i tillegg. Anbefales:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norskan13 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det kommer an på hvor mye du veier og hvor lenge du går. Jeg har gått i snitt 2 ganger i uka, i 7 uker (ca 50-60 min)og har gått ned 3 kilo. Om jeg har hatt tid, har jeg kjört noen puch-upp og crunch. Jeg er ikke så glad i gotterier, feite sauser, kaker og lignende, men har stort sett spist det jeg vil. Jeg bruker staver når jeg går. Sender en svensk link og det er powerwalking du skal titte på. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.