Gå til innhold

Harrig!.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skulle kanskje ikke skrive dette innlegget her, men jeg er så redd for at vedkommende som skrev om kvalmefobi for en tid tilbake ikke skal vite om meldingssiden og ikke få med seg at jeg har svart.

HARRIG; jeg har sett innlegget ditt og håper du vil svare meg.

Vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Gjest Harrig
Skrevet

Hei.

Så du hadde svart meg og svarer også på denne. Jeg ble så glad?? da jeg så at noen andre enn meg faktisk har dette problemet. Begynte nesten å tro jeg var alene jeg. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo bare ha et normalt liv igjen og leve som andre "normale" mennesker. Har du det på samme måte?

Håper du ser dette nå da. Jeg vil ikke være alene om dette.

Mvh

Skrevet

Hei.

Så du hadde svart meg og svarer også på denne. Jeg ble så glad?? da jeg så at noen andre enn meg faktisk har dette problemet. Begynte nesten å tro jeg var alene jeg. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo bare ha et normalt liv igjen og leve som andre "normale" mennesker. Har du det på samme måte?

Håper du ser dette nå da. Jeg vil ikke være alene om dette.

Mvh

Hei!!!

Kjempeglad for at du svarte meg.

Vi kan [email protected]

Send en mail da :))

Jeg går i terapi, men har ennå ikke turd å konfrontere min psykolog med min vanvittige reddsel for kvalme/oppkast.

Frisk sommerhilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...