Gjest eller skal jeg bare ligge her og klø???? Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 jeg håper en eller annen gidder å lese dette her og svare på det. jeg er så innmariforelska i ei jente jeg gikk i klasse med dette skoleåret! jeg syns hu er så forskjellig fra alle andre jenter jeg har møtt. ikke bare er hu innmari fin, men det er et eller annet med hu som gjør at jeg er så innmari tiltrukket av hu selv om vi egentlig er veldig forskjellige. måten hu snakker og oppfører seg på og er så full av liv gjør at jeg blir så glad bare av å være sammen med hu. når vi begynte på skolen prata hu med meg og sånt, men jeg turte aldri å ta initiativet til å prate med hu, fordi jeg er så jævli sjenert og finner aldri på noe å snakke om. dessuten vil jeg ikke være for klengete heller. så jeg gikk hele skoleåret uten å bli noe særlig kjent med hu. så var skolen slutt og jeg tenkte ikke noe særlig mer på henne. men så møtte jeg hu på en fest etter at skolen var ferdig og begynte å prate med hu og fant ut at hun også ikke likte noe særlig de andre i klassen, og at jeg var en av de få som hun syntes var grei. og så var vi sammen en god del av kvelden og ihvertfall jeg hadde det veldig morsomt sammen med hu. hun sa endel hygelige ting til meg, men ikke noe som kunne tolkes som om hun er interessert i meg. hun fikk mobil nr mitt, men sendte meg ikke melding før flere uker etter festen. men etter den festen klarer jeg ikke å la være å tenke på henne. jeg går bare rundt og lurer på om hu er interesert i meg eller ikke og om jeg har sjans på henne. jeg har aldri hatt kjæreste (er 17 år) og er ikke særlig atraktiv heller. hu er et år eldre enn meg og har hatt flere typer. hun kan bare velge og vrake i gutter, så hvorfor i all verden skulle hun da ville bli sammen med meg, som ikke kan velge engang??? men det som er så forvirrende er at en gang jeg prater med hu kan det virke som om jeg har en ørliten sjans på hu, og en annen gang virker hu ikke særlig interesert. men jeg er så forelska i hu, og jeg lurer på om jeg skal prøve meg på hu eller ikke. jeg har vært litt forelska i noen jenter før, men aldri så ekstremt som i henne. jeg møter henne kanskje igjen på en fest om to uker. jeg er så drittlei av å være singel, har ikke lyst til å være det enda en sommer. dette ble langt men jeg blir veldig takknemlig hvis noen kommer med et seriøst svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64346-kan-noen-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenåring Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Be henne ut!!! IKKE kino - da får dere ikke muligheten til å prate! Kanskje cafe' eller resturang elelr no' sånt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64346-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-287739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hvorfor ikke virke uoppnåelig for henne?Hvis hun kan velge og vrake som du sier vil en som virker uoppnåelig være utrolig spennende!! lykke til håper kløen gir seg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64346-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-288876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.