Gå til innhold

Ødelegger jeg med vilje?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg tror at jeg forsøker å ødelegge livet mitt og alle mulighetene i det for å slippe å mislykkes hvis jeg prøver. Hvis jeg med vilje ødelegger, så mislykkes jeg jo ikke, da har jeg lykkes med ødeleggelsen. Å ødelegge er atskillig lettere enn å bygge opp og lage. Sitt stille lenge nok, så ødelegges alt av seg selv, av mangel på initiativ og tiltak.

For hva gjør jeg om jeg prøver, men mislykkes? Da har jeg ingenting igjen...annet enn et meningsløst liv som må leves...

Så her sitter jeg anonymt og frykter, for redd til å la mine nærmeste være tilstede i min frykt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64369-%C3%B8delegger-jeg-med-vilje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristine

Vi gjør vel antagelig det alle mennesker innimellom.

Det å ta sjansen på livet krever noe av oss. -Og vi er alle livredde for å misslykkes. Spesielt misslykkes så andre ser det.

Jeg har alltid tenkt: Den som intet våger intet vinner.

Vi må ha flere muligheter og de er der, det er bare om å gjøre å se dem.

Et mål kan du nå, dersom du prøver. -Og da må du sette deg et mål som ikke er vanskelig å nå. Begynn med ørsmå mål og ros deg selv når du har nådd ditt første ørlille mål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...