Gå til innhold

Hva nå? (langt tull som ikke er så happy..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja.. så kom jeg meg hjem fra Spania..

Ville egentlig ikke.. har null å komme hjem til føles det som...

Har mistet alle vennene mine og skjønner ikke helt hvordan.. eller jo det gjør jeg!

Ble hysterisk glad da jeg kom på en som ihvertfall ville være glad for ha meg tilbake... katten min... :)

Slutter å røyke , slutter å kutte, flink pike.. men alt raser innvending..

Vil bare bli tynn men klarer ikke å komme tilbake i det gamle ''trygge'' mønsteret hvor jeg gikk ned i vekt.. skal til psyken i morgen men vet ikke hvor mye jeg kommer til å si.. kommer nok til å prate om ferien som var fin og så kommer jeg til å sitte der med ett smil... da klarer jeg som regel ikke å vinkle over på all dritten som skjer.. vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det heller.. tør ikke.. nå går jo alt så bra! spiser mer og er ikke så lei meg..

mitt syn : har mistet alle venner, ingen bryr seg om meg lenger, jeg spiser som en hest og eser ut.. verden går t helvete..

Vet at jeg kunne ringt noen.. ringt å sagt hei.. bare tat litt kontakt men.. må over det største fjellet jeg har sett på lenge for å klare det.. noen som vet hvordan jeg kommer meg over?

Sukk.. føler meg gele innvenig.. ingenting er stabilt.. skal bytte skole i år.. begynne på videregående.. er livredd... må bli kjent med mange folk på nytt.. aner ikke hvem jeg kan stole på osv.

har mest lyst å bare legge meg ned og ''streike''.. hva er vitsen med å fortsette da.. går bare rundt som en sombie.. bruker krefter på å holde meg oppe for hva? bare gå rundt å være lei meg? gå rundt å ikke orke noenting? gå rundt å være en meningsløs liten dritt?

usj.. beklager for dette innlegget.. kommer til å angre når det er sendt.. vil ikke plage dere eller dra noen ned med mitt tull.. sorry.. men må bare lufte tankene.. håper det går greit.

*sliten klem til de som vil ha*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slettes ikke tull det du har skrevet.Du sliter!!!Hva med å vise dette innlegget til psyken din??Skrive det ut og ta det med..??

Du kan maile meg,vet [email protected]

*holder leenge rundt mezzy*

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Mezzy! Sissel her... Måtte skifte kallenavn.

Kan tro jeg ble glad da jeg så at du hadde skrevet et innlegg her! Selv om det ikke akkurat var særlig oppløftende...:( Men jeg begynnte seriøst å bli bekymret for deg... Fikk du den siste mailen min?

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg akkurat nå, vennen... Men det er vel ikke stort jeg kan gjøre...?

Sender deg hvertfall en stooor trøsteklem=) Håper det går bedre med deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...