Gjest Linka Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Er jeg gal hvis jeg så en blå mann komme å angripe meg i sengen, før han forsvant inn i veggen?? En stund etterpå sovnet jeg, og har ikke sett noe siden.. Jeg ble plutselig sikker på at jeg var gal da han gikk inn i VEGGEN, fordi mennesker ikke kan gjøre sånt..hehe.. 0 Siter
avil Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Hvis det skjer igjen, er det mulig du er gal. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Tja.. du trenger ikke å være gal da mange trossalt mener at spøkelser eksisterer, men du skriver noe i innlegget ditt som i det minste får meg til å tvile litt. Og det er at han var blå. Spøkelser er trossalt ofte helt like deg og meg så jeg tror kanskje heller at dette innlegget burde vært skrevet på forum for mulig fargeblinde. 0 Siter
Gjest Linka Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Tja.. du trenger ikke å være gal da mange trossalt mener at spøkelser eksisterer, men du skriver noe i innlegget ditt som i det minste får meg til å tvile litt. Og det er at han var blå. Spøkelser er trossalt ofte helt like deg og meg så jeg tror kanskje heller at dette innlegget burde vært skrevet på forum for mulig fargeblinde. hvorfor gjør du narr av meg? jeg mente spørsmålet seriøst 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 hvorfor gjør du narr av meg? jeg mente spørsmålet seriøst Jeg gjør ikke narr av deg, og jeg svarte seriøst. Bortsett fra den ene lille detaljen om fargeblindhet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.