Gå til innhold

er jeg gal hvis...

Anbefalte innlegg

Gjest Linka
Skrevet

Er jeg gal hvis jeg så en blå mann komme å angripe meg i sengen, før han forsvant inn i veggen??

En stund etterpå sovnet jeg, og har ikke sett noe siden..

Jeg ble plutselig sikker på at jeg var gal da han gikk inn i VEGGEN, fordi mennesker ikke kan gjøre sånt..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. du trenger ikke å være gal da mange trossalt mener at spøkelser eksisterer, men du skriver noe i innlegget ditt som i det minste får meg til å tvile litt.

Og det er at han var blå.

Spøkelser er trossalt ofte helt like deg og meg så jeg tror kanskje heller at dette innlegget burde vært skrevet på forum for mulig fargeblinde.

Gjest Linka
Skrevet

Tja.. du trenger ikke å være gal da mange trossalt mener at spøkelser eksisterer, men du skriver noe i innlegget ditt som i det minste får meg til å tvile litt.

Og det er at han var blå.

Spøkelser er trossalt ofte helt like deg og meg så jeg tror kanskje heller at dette innlegget burde vært skrevet på forum for mulig fargeblinde.

hvorfor gjør du narr av meg? jeg mente spørsmålet seriøst

Skrevet

hvorfor gjør du narr av meg? jeg mente spørsmålet seriøst

Jeg gjør ikke narr av deg, og jeg svarte seriøst.

Bortsett fra den ene lille detaljen om fargeblindhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...