Gjest Hvorfor? Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Hvorfor gjør de det? Vil de ikke bli penere ved å bli tynnere? Blir jo ikke akkurat penere av å kutte seg opp, da... 0 Siter
Gjest ikke logisk Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Jeg ville ikke bli tynn for å bli pen, men for å kontrollere kroppen min, vise for meg selv og andre at jeg hadde kontroll. Kuttingen skjer vel ofte for å påføre seg selv fysisk smerte, for å glemme den psykiske smerten / problemene man ofte har. De som virkelig har en spiseforstyrrelse, tenker eller handler jo ikke logisk (slik at alle utenforstående lett kan putte det inn i en logisk sammenheng slik du prøver) men i henhold til egne tanker og problemer og sykdom. Er du interessert, les Finn Skårderuds bok Sterk/Svak, eller finn også litteraturliste med mye informasjon om emnet på sidene til interessegruppen for kvinner med spiseforstyrrelser, http://www.iks.no/sf_litt.htm 0 Siter
Gjest trrrrish Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 da jeg hadde bulimi syntes jeg det var pent å se ribbein og innovermage,(nå får jeg bare være feit gidder ikke slanke meg uansett) nå synes jeg det er pent med røde og lilla arr nedover kroppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.