Gå til innhold

Jenter med SF som kutter seg opp

Anbefalte innlegg

Gjest Hvorfor?
Skrevet

Hvorfor gjør de det? Vil de ikke bli penere ved å bli tynnere? Blir jo ikke akkurat penere av å kutte seg opp, da...

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke logisk
Skrevet

Jeg ville ikke bli tynn for å bli pen, men for å kontrollere kroppen min, vise for meg selv og andre at jeg hadde kontroll.

Kuttingen skjer vel ofte for å påføre seg selv fysisk smerte, for å glemme den psykiske smerten / problemene man ofte har.

De som virkelig har en spiseforstyrrelse, tenker eller handler jo ikke logisk (slik at alle utenforstående lett kan putte det inn i en logisk sammenheng slik du prøver) men i henhold til egne tanker og problemer og sykdom.

Er du interessert, les Finn Skårderuds bok Sterk/Svak, eller finn også litteraturliste med mye informasjon om emnet på sidene til interessegruppen for kvinner med spiseforstyrrelser, http://www.iks.no/sf_litt.htm

Gjest trrrrish
Skrevet

da jeg hadde bulimi syntes jeg det var pent å se ribbein og innovermage,(nå får jeg bare være feit gidder ikke slanke meg uansett) nå synes jeg det er pent med røde og lilla arr nedover kroppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...