Gå til innhold

uten bakkekontakt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så vannvittig sliten...vil bare sove..vil bort fra smerten,det føles som hjetet mitt rives ut,bare griner hele tiden..savner xen som ikke var så snill mot meg,jeg skjønner det ikke..hvorfor kan jeg ikke få det bra?føler meg presset,mamma maser,kan de ikke skjønne at jeg bare vil ha fred og være alene??

hvorfor sender xen meg mld som psyker meg så utrolig ned? hvorfor kan jeg ikke bare slutte å grine...

vil bare bort fra alt sammen,er så utslitt....har ikke bakkekontakt,vær så snill noen og hold meg oppe...fjerne smerten,angsten og trangen til selvskadingen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære beib

Jeg synes du skal prøve og glemme han helt,da må du heller tenke på alt vondt han gjorde deg når dere var sammen.

Du skriver ikke noe om dere hadde noe barn sammen,men tenk deg selv om du evt har det så skader han jo også barnet med sin oppførsel mot deg.

Du må aldri finne på og svare på meldingene hans og om du ser han lat som du ikke ser han,da vil han gå lei etter hvert.

Jeg har selv gjort slutt med ei jente en gang som bare såret meg med andre gutter,det tok sin tid og glemme henne.

Men nå er jeg gift med en annen jente og vi har ett barn sammen.

Tid leger alle sår sa de til meg,men jeg bare fnøs av de orda,men nå ser jeg att det har gått bra selv om det tokk tid.

Mange klemmer fra meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...