Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøver å få ventetiden til å gå.... I går begynte jeg å dikte sang til barnedåpen.....tør ikke si det til noen, men regner med at det finnes folk som er like tullete som meg her inne...???

Går dessuten og tenker litt på navn....Hadde vært morro og hatt ei liste/bok med spanske navn....eller navn som ofte blir brukt i Colombia. Er det noen som kjenner til noe slikt?

Vennlig sommerhilsen fra en ventende...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64745-barned%C3%A5p-og-spanske-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det med knusende ro, her er nemlig en som er enda galnere enn deg...

Jeg har begynt å tenke på hvem vi kan bruke som faddere... Og vi er et stykke lengre fra tildeling enn dere.

Tror du mannen med den lange hvite frakken kommer og henter oss? ;-)

MVH

FÅr satse på at vi klarer å holde galskapen skjult....

....faddere ja....nå har jeg noe nytt å engasjere tankene med.

Hvor er dere i prosessen?

Ta det med knusende ro, her er nemlig en som er enda galnere enn deg...

Jeg har begynt å tenke på hvem vi kan bruke som faddere... Og vi er et stykke lengre fra tildeling enn dere.

Tror du mannen med den lange hvite frakken kommer og henter oss? ;-)

MVH

dere er ikke på jordet - godt svar fra en som selv er sprø - med hvit frakk *s*

Vi har planlagt faddere og svigerinnen spurte etter når vi skulle holde barnedåp ved påsketider (skiftarb)

Den stolte storebroren har helt på egen hånd spurt om å få bære lillesøster (bror) til dåpen. så jeg har gitt meg selv om jeg hadde fryktelig lyst selv.

Hei

Jeg vet ikke om noen navnebok på spansk, så det kan jeg ikke hjelpe deg med det.

Jeg har tenkt en del på dette med navn, og vi er komt frem til at vist barnet har et navn så vil vi beholde det som mellomnavn.

Fortsatt god sommer (e vel nesten høst her på denne kanten av landet)

FÅr satse på at vi klarer å holde galskapen skjult....

....faddere ja....nå har jeg noe nytt å engasjere tankene med.

Hvor er dere i prosessen?

Heia!

Vi venter på tildeling fra Kina. Våre papirer ble sendt i november i fjor og ventetiden er pr nå på ca 14 måneder +/-.

Syns ventetiden har gått greitt så langt (med god hjelp fra "støttekontaktene" Snø og GIN..hehe..) Regner med at det blir myyyye høyere stressfaktor når det nærmer seg ja!

MVH

Annonse

Hei

Jeg vet ikke om noen navnebok på spansk, så det kan jeg ikke hjelpe deg med det.

Jeg har tenkt en del på dette med navn, og vi er komt frem til at vist barnet har et navn så vil vi beholde det som mellomnavn.

Fortsatt god sommer (e vel nesten høst her på denne kanten av landet)

har tenkt de samme tankene.....

Takk!!!Helt perfekt....nå får jeg denne ettermiddagen til å gå også..

Takker og bukker.....her var det mange navn.....Gleder meg til å sitte og drømme meg langt langt bort....til Colombia hvor det finnes et lite barn som venter på oss.....kanskje leser jeg barnets navn i kveld...hvem vet.....hmmmmmm....er litt smårar for tiden, men har skjønt at det ikke er uvanlig....her på DOL....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...